🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15116.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو احتمالا با شارژر ۶۶ و ۱۰۰ وات معرفی می‌شوند

انتظار می‌رود سری آنر ۵۰ به زودی به عنوان پرچمدار جدید این شرکت معرفی شود. مستندات مربوط به گواهی 3C حاکی از آن است که نسخه پایه و پرو این موبایل تاییدیه شارژر ۶۶ و ...

انتظار می‌رود سری آنر ۵۰ به زودی به عنوان پرچمدار جدید این شرکت معرفی شود. مستندات مربوط به گواهی 3C حاکی از آن است که نسخه پایه و پرو این موبایل تاییدیه شارژر ۶۶ و ۱۰۰ وات را دریافت کرده‌اند.

به دنبال فروش برند آنر توسط هواوی، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - انتظار می‌رود که این شرکت پرچمدار بعدی خود را تا دو هفته دیگر معرفی کند. همانطور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - که وب سایت MyFixGuide گزارش می‌کند برخی از مدل‌های این سری اخیرا گواهینامه 3C - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - چین را دریافت کرده‌اند.

مستندات مربوط به این گواهینامه نشان می‌دهد دو گوشی هوشمند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - از سری پرچمدار آینده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - این آنر با شماره مدل‌های NTH-AN00 و NRA-AN00 که به ترتیب به آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو نسبت داده می‌شوند، با آداپتورهای شارژ ۶۶ و ۱۰۰ وات عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان

طبق این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - لیست، گوشی آنر ۵۰ به شارژر ۶۶ وات (۱۱ ولت، ۶ آمپر) مجهز خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - آنر قبلا از این فناوری شارژ در سری V40 نیز استفاده کرده است. اما آنر ۵۰ پرو با اولین شارژ اختصاصی این شرکت با شماره مدل HN-200500C00 عرضه خواهد شد. نکته جالب این است که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - توان این شارژر ۱۰۰ وات و مشخصات آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - ۲۰ ولت، ۵ آمپر خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که شارژ جدید و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - اختصاصی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - ۱۰۰ وات هواوی از شارژ ۶۶ وات (۱۱ ولت، ۶ آمپر)، ۴۰ وات (۱۰ ولت، ۴ آمپر) و ۱۰ وات (۵ ولت، ۲ آمپر) نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده انتظار می‌رود گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - سری آنر ۵۰ به چیپست‌های کوالکام مجهز شوند. به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - همین منظور انتظار می‌رود آنر در مدل پایه از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و در نسخه پیشرفته از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ که یکی از قدرتمندترین چیپست‌های جهان محسوب می‌شود، استفاده کند. همچنین به نظر می‌رسد طراحی پنل پشتی و ماژول دوبین‌های این گوشی‌های شباهت زیادی به «نوا ۸ پرو» هواوی داشته باشد.

در حال حاضر تاریخ عرضه سری آنر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر املش استان گیلان - ۵۰ مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone