🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15124.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نام‌های تجاری Novabook و NovaPad را برای لپ‌تاپ و تبلت ثبت کرد

هواوی با ثبت دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad، به زودی قصد دارد لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را تحت این دو نشان جدید روانه بازار کند. هواوی طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی را در اختیار ...

هواوی با ثبت دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad، به زودی قصد دارد لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را تحت این دو نشان جدید روانه بازار کند.

هواوی طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. تاکنون این شرکت چینی لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را با برند «میت» معرفی می‌کرد و اکنون با توجه به نام تجاری ثبت شده به نظر می‌رسد لپ‌تاپ و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - تبلت‌های هواوی در آینده با برند جدیدی معرفی خواهد شد.

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های این شرکت با نام «هواوی میت‌بوک» شناخته می‌شوند. به همین ترتیب، تبلت‌های این شرکت نیز «میت‌پد» و «مدیا‌پد» نامیده می‌شوند. با این حال، هواوی برای گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - موبایل خود علاوه بر «میت» از دو برند تجاری دیگر یعنی «نوا» و «پی» استفاده می‌کند.

اکنون طبق گزارش جدیدی، هواوی دو نام تجاری جدید «نوابوک» (NovaBook) و «نواپد» (NovaPad) را به ثبت رسانده است. با این وجود به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - غول فناوری چینی ممکن است در آینده لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های جدید خود را با برند تجاری «نوا» راه‌اندازی کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان

با این حال هنوز مشخص نیست که این شرکت چینی چه زمانی قصد دارد محصولات جدید خود را با این دو برند تجاری معرفی کند. این شرکت اواخر سال ۲۰۱۹ علامت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - تجاری دیگری به نام «هواوی نوابادز» (HUAWEI NovaBuds) را به ثبت رسانده بود که البته پس از گذشت بیش از یک سال هنوز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - هیچ محصولی با این برند تجاری معرفی نشده است.

هواوی از زمان معرفی برند تجاری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - نوا، فقط - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آستارا استان گیلان - گوشی‌های موبایل خود را تحت این عنوان معرفی می‌کند. از طرفی دیگری برند تجاری میت برای چندین دسته از محصولات این شرکت استفاده می‌شود.

با این وجود اگر سری گوشی‌های نوا بتوانند با سایر محصولات این شرکت همزیستی داشته باشد، احتمالا هیچ مشکلی برای رونمایی از محصولات دو برند تجاری جدید خود با ویژگی‌های متفاوتی از سری میت وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خاتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما روستای بیجاربین آستارا هم خدمات داره
پاسخ: بله در روستای بیجاربین شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بهشت نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
واو! شرکت الو برای تعمیر مایکروفر گرنیه BCM4547 در شهر آستارا واقعا عالی بودند! خدمات در منزل مشتری با کیفیت بالا و با رضایت کامل انجام شدند. از شرکت الو و کارکنانشان به همه ی شهروندان آستارا توصیه می شود. این اقدامشان نشان دهنده ی تلاش شرکت الو در جلب رضایت مشتری و تأکیدشان بر کیفیت خدمات می باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone