🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15125.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چشم سوم رباتیکی؛ گجتی ساده که ایده جالبی را دنبال می‌کند [تماشا کنید]

گوشی‌های موبایل به ابزاری جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. گاهی اوقات برخی آنچنان غرق گوشی می‌شوند که گویی هیچ ارتباطی با جهان فیزیکی اطراف خود ندارند. در چنین شرایطی شاید ایده استفاده از «چشم ...

گوشی‌های موبایل به ابزاری جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. گاهی اوقات برخی آنچنان غرق گوشی می‌شوند که گویی هیچ ارتباطی با جهان فیزیکی اطراف خود ندارند. در چنین شرایطی شاید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - ایده استفاده از «چشم سوم رباتیکی» بتواند کمک کننده باشد.

زمان‌هایی هست - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - که مشغول دریافت و ارسال پیام مهمی با گوشی هستیم یا باید خبر مهمی را روی موبایل چک کنیم. بسیاری از کاربران موبایل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - چنین شرایط مشابهی را تجربه کرده‌اند.

«مینووک پائنگ» دانشجوی طراحی صنعتی کالج امپریال لندن برای چنین شرایطی، گجت ساده‌ای طراحی کرده که هرچند ابزاری ساده را نمایش می‌دهد اما ایده پشت آن جالب و متفاوت است.

گجت ساده که به آن چشم سوم رباتیکی گفته می‌شود، با هدف افزایش ایمنی کاربران طراحی شده است. هنگامی که کاربر مشغول کار کردن با موبایل است و سرش را به سمت پایین خم می‌کند، پلک پلاستیکی این ابزار ساده باز می‌شود و مراقب اوضاع است. این گجت ساده مجهز به ژیروسکوپ است تا بتواند خم شدن سر کاربر را تشخیص - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - بدهد. زمانی که کاربر مجددا سرش را بالا می‌گیرد، پلک‌های پلاستیکی بسته می‌شود. ‌

این گجت ساده،‌ دارای حسگر سنجش فاصله است و هنگامی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - که کاربر به مانعی نزدیک می‌شود، هشدار می‌دهد. هدف از طراحی این ابزار هوشمند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - آن است که کاربران در حین راه رفتن و ارسال پیام با مانعی برخورد نکنند. در واقع زمان‌هایی که کاربر به شدت مشغول موبایل است و اصلا توجهی به محیط اطراف خود ندارد، چشم سوم رباتیکی کمک می‌کند تا وی به مانعی برخورد نکند.

بی‌شک این ابزار در حد یک گجت ساده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - طراحی شده و نمی‌توان از آن حین رانندگی یا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - تردد از خیابان استفاده کرد. در واقع این ابزار طراحی شده نمی‌تواند ایمنی کاربر را تضمین کند ولی ایده پشت آن برای طراحی گجتی که می‌تواند ایمنی بیشتری را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - برای کاربران موبایل فراهم کند، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - جالب و متفاوت است.

گجت مربوطه می‌تواند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر پاوه استان کردستان - تصویری از میزان اعتیاد انسان به استفاده از موبایل را به تصویر بکشد. شاید محققان در آینده مجبور شوند، واقعا چشم سوم رباتیکی بسیار هوشمندی را طراحی کنند که بتواند به صورت جدی و واقعی ایمنی کاربران موبایل را تامین کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone