🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18707.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از «پروژه بروکلین» رونمایی کرد: صندلی گیمینگ با نمایشگر ۶۰ اینچی OLED

شرکت ریزر در نمایشگاه CES 2021 حضور فعالی داشت و علاوه بر رونمایی از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های بلید با سخت‌افزارهای بروز و ماسک N95 هوشمند با اسپیکر و نورپردازی، محصول متفاوت دیگری هم معرفی کرده که ...

شرکت ریزر در نمایشگاه CES 2021 حضور فعالی داشت و علاوه بر رونمایی از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های بلید با سخت‌افزارهای بروز و ماسک N95 هوشمند با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - اسپیکر و نورپردازی، محصول متفاوت دیگری هم معرفی کرده که «پروژه بروکلین» (Project Brooklyn) نام دارد و یک نمایشگر غول‌پیکر را در برابر گیمرها قرار می‌دهد.

اگر از علاقه‌مندان به دنیای گیم باشید، احتمالا به دنبال یک تجربه فراگیر هستید و می‌خواهید در بازی‌ها غوطه‌ور شوید. شرکت‌ها برای اینکه لذت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - بازی را افزایش دهند، همواره از محصولات جدید با فناوری‌های نوین رونمایی می‌کنند. در این میان نمایشگرها اهمیت بالایی دارند و روزبه‌روز شاهد افزایش کیفیت و رفرش ریت آن‌ها هستیم.

حالا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - ریزر تصمیم گرفته یک نمایشگر غول‌پیکر را با صندلی گیمینگ ترکیب کند و آن را با نام پروژه بروکلین نمایش دهد. اگرچه با یک محصول مفهومی روبه‌رو هستیم، اما می‌تواند مسیر آینده ریزر را به ما نشان دهد و حتی شاید در آینده نمونه نهایی آن با طراحی مشابه از راه برسد.

این صندلی گیمینگ با استفاده از فیبر کربن ساخته شده تا در کنار وزن پایین، مقاومت بالایی هم داشته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - باشد. این صندلی از نورپردازی بهره می‌برد و البته یک نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - OLED خمیده ۶۰ اینچی دارد. روکش این صندلی چرمی بوده و همچنین از محل استراحت دست ۴ بعدی و سیستم بازخورد لمسی «HyperSense» ریزر بهره می‌برد.

«مین لیانگ تن»، مدیرعامل ریزر درباره این محصول - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - گفته:

«پروژه بروکلین یک طرح مفهومی هیجان‌انگیز است که برای غوطه‌وری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - بازی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - توسعه پیدا کرده. بازخورد هپتیکی، طراحی بصری و عملکرد با توجه به ارگونومی، تجربه‌ای منحصر به فرد از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - بازی کردن ارائه می‌دهد.»

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل

طبق گفته تن، محصول کنونی ابعاد بزرگی دارد و همچنین در صورت عرضه، قیمت بالایی هم خواهد داشت. با توجه به این موضوع، این کمپانی باید به سراغ نمونه‌ای برود که نه تنها قیمت پایین‌تری داشته باشد، بلکه کاربران بتوانند در فضای کوچکتری از آن استفاده کنند. این محصول علاوه بر کامپیوتر، از نسل جدید کنسول‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خلخال استان اردبیل - یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس هم پشتیبانی می‌کند.

ریزر به دنبال آزمایش این طرح مفهومی با کمک گیمرها حرفه‌ای است تا قادر به بررسی عملکرد، راحتی و امکان تولیدش باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone