🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18706.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از مانیتورهای گیمینگ جدید از سری ROG و TUF رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES از چند مانیتور در ابعاد ۲۸، ۳۲ و ۴۳ اینچ گیمرها و مانیتور ۳۲ اینچی برای طراحان حرفه ای رونمایی کرد. بزرگ‌ترین مانیتور گیمینگ در سبد محصولات ایسوس، ROG Strix XG43UQ ...

ایسوس در نمایشگاه CES از چند مانیتور در ابعاد ۲۸، ۳۲ و ۴۳ اینچ گیمرها و مانیتور ۳۲ اینچی برای طراحان حرفه ای رونمایی کرد.

بزرگ‌ترین مانیتور گیمینگ در سبد محصولات ایسوس، ROG Strix XG43UQ نام دارد که از پنل ۴۳ اینچی با رزولوشن 4K UHD برخوردار است. این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - محصول از HDR و DisplayHDR 1000 پشتیبانی کرده و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - ۹۰ درصد از فضای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - رنگی عریض DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی

ایسوس برای گیمرهایی که ۴۳ اینچ برایشان زیاد است، مانیتور ۳۲ اینچی ROG Swift PG32UQ را معرفی کرده است. این مدل از رزولوشن 4K UHD و نرخ تازه‌سازی ۱۳۳ هرتز برخوردار بوده و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - به گفته سازنده زمان پاسخ گویی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - تصاویر متحرک (MPRT) آن ۱ میلی ثانیه است.

ROG Swift PG32UQ همچنین از فناوری G-Sync و Reflex Latency Analyzer به منظور محاسبه تأخیرهای بین دستورات ورودی ماوس و کیبورد و محتواهای نمایش داده شده روی صفحه برخوردار است. پنل این مانیتور از VESA DisplayHDR 600 و فناوری Extreme Low - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - Motion Blur Sync - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - پشتیبانی کرده و ۹۸ درصد از گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی

مانیتور بعدی، TUF Gaming - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - VG28UQL1A نام داشته و از پنل 4K UHD با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخدهی ۱ میلی ثانیه برخوردار است. این محصول همچنین به درگاه HDMI - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - 2.1 مجهز شده و از نرخ تازه‌سازی متغیر برای ارائه تجربه بهتر حین بازی پشتیبانی می‌کند. پنل این مانیتور ۱۲۵ درصد از فضای رنگی sRGB و ۹۰ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - درصد از گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش داده و از VESA DisplayHDR 400 و ELMB Sync پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی

نمایشگر بعدی ROG Swift PG279QM نام دارد که از پنل ۲۷ اینچی با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - WQHD برخوردار است. کاربر با چشم پوشی از رزولوشن 4K می‌تواند به نرخ تازه‌سازی سریعتر ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخ دهی خاکستری به خاکستری ۱ میلی ثانیه دست یابد. این محصول از فناوری Nvidia G-Sync و Reflex Latency Analyzer و DisplayHDR 400 support پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - کرده و ۹۵ درصد از فضای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی - رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر دلیجان استان مرکزی

ایسوس علاوه بر معرفی محصولات فوق برای گیمرها، مانیتور ProArt Display PA329CV را برای طراحان حرفه‌ای که دقت رنگ برایشان اهمیت بالایی دارد معرفی کرده است. این محصول از پنل ۳۲ اینچی IPS با رزولوشن 4K بهره‌مند بوده و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی عریض sRGB را پوشش می‌دهد. ایسوس می‌گوید دقت رنگ Delta E این مانیتور کمتر از ۲ بوده و از VESA DisplayHDR 400 و پاور دلیوری با توان ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند.

ایسوس قیمت مانیتورها را اعلام نکرده ولی گفت که تمام آنها از سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone