🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18711.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ دو نمایشگره لنوو «تینک‌بوک پلاس» با پنل ۱۰.۸ اینچی E Ink معرفی شد

لپ‌تاپ «تینک‌بوک پلاس» به واسطه برخوردار بودن از نمایشگر دو گانه شامل پنل IPS و جوهر الکترونیک یکی از خاص‌ترین کامپیوترهای بازار است و حالا لنوو نسل جدید لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک را با سخت افزار بهینه‌تر ...

لپ‌تاپ «تینک‌بوک پلاس» به واسطه برخوردار بودن از نمایشگر دو گانه شامل پنل IPS و جوهر الکترونیک یکی از خاص‌ترین کامپیوترهای بازار است و حالا لنوو نسل جدید لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک را با سخت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - افزار بهینه‌تر معرفی کرده است.

لپ‌تاپ‌ تینک‌بوک پلاس سال گذشته به عنوان یک لپ‌تاپ با صفحه‌ نمایش E Ink در CES معرفی شد. این صفحه‌ نمایش متصل شده به درب لپ‌تاپ، امکاناتی مانند یادداشت برداری، خواندن کتاب و مشاهده‌ موارد دیگری مانند تقویم را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان

مدل جدید با وجود پنل E Ink دوازده اینچی و با پشتیبانی از قابلیت چند لمسی تجربه‌ لذت‌بخشی از جوهر الکترونیک به کاربر خواهد داد. نمایشگر اصلی این پنل، یک صفحه‌ نمایش معمولی IPS با وضوح 2560 × 1600 خواهد بود که ضمن ارائه‌ 400 نیت روشنایی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات لپ‌تاپ حاکی از یک لپ‌تاپ شایسته با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل، 16 گیگابایت حافظه‌ LPDDR4x و حداکثر حافظه‌ داخلی 1 ترابایت خواهد بود که از طراحی بسیار زیبایی هم برخوردار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - است. تمام این پیشرفت‌ها منجر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - به افزایش قیمت این لپ‌تاپ شده و در نیمه‌ اول سال 2021 با قیمت 1549 دلار در دسترس خواهد بود.

لنوو در کنار تینک‌بوک جدید سه محصول دیگر هم معرفی کرده. ThinkBook - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - 13x که از آن به عنوان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - باریک‌ترین لپ‌تاپ تجاری 13 اینچی یاد می‌شود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - با قیمت 1،199 دلار شروع به عرضه خواهد کرد. مشخصات این لپ‌تاپ دقیقا مشابه با تینک‌بوک خواهد بود و تنها صفحه‌ E Ink از آن حذف شده.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان

نسل دوم لپ‌تاپ ThinkBook 14p با پردازند‌ه‌های نسل بعدی Ryzen AMD (احتمالا تراشه‌ Ryzen 5000 که در CES 2021 معرفی شد) و با قیمت 840 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - دلار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ از یک پنل 14 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر هشتپر استان گیلان - اینچی IPS 2.2K و صفحه نمایش 14 اینچی OLED 2.8K پشتیبانی می‌کند.

همچنین نسخه‌ 16 اینچی لپ‌تاپ تینک‌بوک که از تراشه‌های نسل بعدی AMD و نمایشگر بزرگتری پشتیبانی می‌کند عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ 16 اینچی برای اضافه کردن پردازنده گرافیکی نسل بعدی Nvidia GeForce RTX برای کسانی که به توان مصرفی بیشتری نیاز دارند در نظر گرفته شده. این لپ‌تاپ‌ هم مانند سه لپ‌تاپ معرفی شده‌ دیگر در نیمه‌ اول سال 2021 با قیمت 1،299 دلار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone