🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18705.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مصرف دیتای ایرانسلی‌ها رکورد زد؛ ۱۳ پتابایت تنها در یک روز

کاربران شبکه اینترنت پرسرعت ایرانسل در 29 آذرماه امسال رکورد مصرف دیتای روزانه را با ثبت رقم 13.21 پتابایت (معادل 13 میلیون گیگابایت) شکستند که به نظر می‌رسد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا و پخش ...

کاربران شبکه اینترنت پرسرعت ایرانسل در 29 آذرماه امسال رکورد مصرف دیتای روزانه را با ثبت رقم 13.21 پتابایت (معادل 13 میلیون گیگابایت) شکستند که به نظر می‌رسد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا و پخش زنده گزارش عادل فردوسی‌پور از صفحه اینستاگرامی AFC در ثبت این رکورد بی‌تاثیر نبوده است.

از اسفندماه 98 با شیوع همه‌گیری کووید 19 و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، میزان مصرف اینترنت افزایش یافت. در بازه‌های زمانی مختلف - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - نیز با اجرای قرنطینه، تعطیلی، الزام به دورکاری، غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها، محدودیت تردد و... شاهد رشد بیشتر دیتای مصرفی هستیم که اوج آن در 29 آذر 99 رخ داده است.

ثبت رکورد جدید مصرف دیتا در شبکه ایرانسل

با بررسی رفتار مصرف مشترکان شبکه اینترنت پرسرعت ایرانسل از ۱۷ آذر تا ۱۷ دی سال جاری، آمارها نشان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - می‌دهد بالاترین مصرف دیتای این شبکه، در روز شنبه ۲۹ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - آذرماه و در آستانه شب یلدا با گذر از مرز ۱۳.۲۱ پتابایت رقم خورده است که به احتمال بسیار اصلی‌ترین عامل این رکوردشکنی، پخش زنده دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و اولسان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - هیوندای در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است چرا که بیش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - از ۱۰ میلیون مشترک شبکه‌های اینترنتی مختلف به تماشای این مسابقه از طریق پلتفرم‌های آنلاین داخلی پرداختند. همچنین نزدیک به یک میلیون نفر بعد از چندین سال پای گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرامی AFC فارسی نشستند.

در این بازه زمانی یک ماهه، میانگین مصرف روزانه دیتا در شبکه ایرانسل ۱۲.۶۴ پتابایت بوده است که محدودیت‌های منع تردد شبانه در طول این دوره را می‌توان یکی از عوامل رشد ترافیک مصرفی دانست.

اولین اپراتور دیجیتال ایران از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا، با پیش‌بینی افزایش مصرف دیتا به صورت مستمر شبکه را پایش کرده تا از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - افت کیفیت آن جلوگیری کند. از جمله اقدامات ایرانسل برای افزایش ظرفیت شبکه اینترنت پرسرعت خود می‌توان به اضافه کردن بخش‌های جدیدی از باند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - فرکانسی ۹۰۰ و ۲۶۰۰ که پیش‌‎تر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - در اختیار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - این شبکه نبوده، اضافه کردن بیش از ۱۵۰۰ سایت و لایه فرکانسی در تمام کشور و ... اشاره کرد.

گسترش پوشش شبکه 5G در کشور

تمامی این موارد در حالی رخ می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - ایرانسل اولین ارائه دهنده نسل پنجم تلفن همراه در کشور است که به تازگی با ثبت سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه در شبکه  5G توانسته رکورد سرعت اینترنت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - در ایران را بشکند.

تا کنون این اپراتور از سه سایت 5G - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - خود بهره برداری کرده و قرار است به زودی چهارمین سایت نسل پنجم تلفن همراه را در منطقه پارک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودبار استان گیلان - آب و آتش تهران مورد بهره برداری و در دسترس عموم قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone