🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18710.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

از مراسم معرفی گلکسی S21 سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده پرچمدارهای سامسونگ هستیم و بالاخره فردا به صورت رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌شود. در مراسم فردا علاوه بر این گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری هم معرفی ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده پرچمدارهای سامسونگ هستیم و بالاخره فردا به صورت رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌شود. در مراسم فردا علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری هم معرفی خواهند شد.

سامسونگ چندین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - روز پیش برگزاری مراسم فردا را اعلام کرد و همه منتظر رونمایی از پرچمدارهای جدید این کمپانی کره‌ای هستند. گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در ماه‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - اخیر در مرکز شایعات بودند و تقریبا از تمام مشخصات آن‌ها اطلاع داریم.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان

این محصولات مانند همیشه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - به قطعات قدرتمندی مجهز می‌شوند و همچنین دوربین باکیفیتی دارند، اما یک تفاوت بزرگ با سال‌های گذشته وجود دارد و آن پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - Pen، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - عضو جدانشدنی سری گلکسی نوت است. در ادامه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - نگاهی به محصولاتی داریم که احتمالا فردا معرفی می‌شوند، تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

گلکسی S21 اولترا

گلکسی S21 اولترا مهم‌ترین محصول فردا خواهد بود، نه تنها بخاطر اینکه اولین گوشی سری S با پشتیبانی از قلم S Pen محسوب می‌شود، بلکه به علت مجهز شدن به بهترین مشخصات و دوربین‌ها نسبت به دو برادرش. این گوشی هوشمند دارای جایگاهی برای قرارگیری قلم نیست، اما سامسونگ برای آن قاب محافظ با اسلات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - S Pen عرضه می‌کند.

طبق اطلاعات، این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه خواهد داشت که شامل دو دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ برابری می‌شود و احتمالا از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند. این دستگاه شاید از قابلیت زوم فضایی ۱۰۰ برابری هم پشتیبانی کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و کاربران - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - برای ثبت تصاویر سلفی خود باید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - از یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی استفاده کنند. این پرچمدار مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا از سیستم کمک فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. در تصویر زیر می‌توانید نگاه دقیق‌تری به مشخصات دوربین داشته باشید:

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان

این گوشی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - هوشمند به یک نمایشگر غول پیکر ۶.۸ اینچی با رزولوشن +WQHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که ظاهرا برخلاف نسل گذشته خود، گلکسی S20 اولترا می‌تواند در بالاترین رزولوشن، این رفرش ریت را در اختیارتان قرار دهد.

گلکسی S21 اولترا از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، به علت برخورداری از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - و گرد و غبار مقاوم است و همچنین از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. قلپ تپنده این محصول باتوجه به بازار، اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

گلکسی S21 و S21 پلاس

مسلما تمام کاربران نمی‌توانند یا نمی‌خواهند نسخه اولترا گلکسی S21 را بخرند، بنابراین سامسونگ باید نسخه‌های ارزان‌تر و البته نسبتا ضعیف‌تر این محصول را هم وارد بازار کند. گلکسی S21 و S21 پلاس که احتمالا به فروش بالاتری در بازار دست پیدا می‌کنند، نسبت به برادرشان ماژول دوربین کوچکتری دارند.

این محصولات دوربین اصلی سه گانه خواهند داشت که سنسور اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی‌های هوشمند همچنین دوربین اولترا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - خواهند داشت و دوربین سلفی آن‌ها ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در تصویر زیر مشخصات دوربین این پرچمدارها را می‌بینید:

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان

گلکسی S21 با نمایشگر ۶.۲ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسخه پلاس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس از راه می‌رسند. این محصولات هم مانند گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - اولترا از رفرش ریت ۱۲۰ بهره می‌برند، با این حال احتمالا برای دستیابی به این رفرش ریت مجبور به کاهش رزولوشن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - می‌شوید.

این پرچمدارها از شبکه 5G و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کنند. این محصولات با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسند و از اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برند. نسخه استاندارد به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و مدل پلاس به باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. ظاهرا سامسونگ برای نسخه استاندارد پنل پشتی پلاستیکی و برای پلاس و اولترا پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - شیشه‌ای درنظر می‌گیرد.

ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز پرو

این کمپانی کره‌ای در مراسم فردا از هدفون بی‌سیم جدیدش هم رونمایی می‌کند. تا به امروز تصاویر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - و گزارش‌های زیادی درباره گلکسی بادز پرو منتشر شده و حتی ویدیوی جعبه‌گشایی این محصول هم به اینترنت راه پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان

انتظار می‌رود گلکسی بادز پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال باشد و تا ۸ ساعت بتوان با آن آهنگ گوش داد، البته با استفاده از قاب شارژدهی آن به ۲۸ ساعت افزایش می‌یابد. این ایرباد بی‌سیم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - که از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند، احتمالا قیمتی نزدیک به ۱۹۹ دلار خواهد داشت تا ایرپاد پرو ۲۴۹ دلار اپل را به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - چالش بکشد.

گلکسی اسمارت تگ

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان

آخرین محصول این کمپانی کره‌ای احتمالا یک ردیاب بلوتوثی شبیه به «تایل» به نام «گلکسی اسمارت تگ» باشد. این دستگاه کوچک را می‌توانید به وسایل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - مختلف وصل کنید تا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - پیدا کردن آن‌ها راحت‌تر شود. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - ظاهرا این وسیله با اپ جدید «SmartThing Find» کار می‌کند.

حذف شارژر از جعبه گلکسی S21

در کنار رونمایی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - جدیدترین محصولات، سامسونگ هم می‌خواهد مانند اپل کاربران را از شارژر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - محروم کند. این کمپانی کره‌ای که زمان معرفی آیفون ۱۲، اپل را به علت حذف شارژر مورد انتقاد قرار داده بود، در همین مسیر گام برمی‌دارد.

در حالی که سامسونگ برای حذف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی‌های پرچمدارش چندین سال پس از معرفی آیفون ۷ صبر کرد، برای برداشتن شارژر از جعبه پرچمدارهای خود به این اندازه صبور نیست.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان

طبق اطلاعات، در جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 خبری از شارژر نیست که اگرچه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - یک خبر خوب برای محیط‌زیست است، اما مانند اپل درآمدهای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ماسال استان گیلان - این کمپانی کره‌ای را افزایش می‌دهد و احتمالا سود هر محصول چندین دلار بیشتر می‌شود.

ما در دیجیاتو فردا این مراسم را به صورت متنی و ویدیویی پوشش می‌دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone