🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18701.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل سرگرم آزمایشاتی است که برخی رسانه‌ها را از نتایج جستجو حذف می‌کند

گوگل آزمایش‌هایی را روی موتور جستجوی خود انجام داده که به حذف برخی رسانه‌ها از نتایج جستجو منجر می‌شود. این رسانه ها پیشتر از گوگل خواسته بودند در ازای نمایش خبر به آنها مبالغی را ...

گوگل آزمایش‌هایی را روی موتور جستجوی خود انجام داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - که به حذف برخی رسانه‌ها از نتایج جستجو منجر می‌شود. این رسانه ها پیشتر از گوگل خواسته بودند در ازای نمایش خبر به آنها مبالغی را پرداخت کند.

دولت استرالیا با تدوین قانونی جدید در تلاش است تا گوگل و فیسبوک را به مذاکره برای پرداخت بخشی از درآمد تبلیغات به رسانه‌های این کشور مجبور کند. گوگل در پیام‌های خود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - به کاربران از این طرح انتقاد کرده و فیس بوک هم به دولت استرالیا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - هشدار داده که می تواند آن‌ها را از اشتراک اخبار محلی در این شبکه منع کند.

بر اساس گزارشی که سایت «AFR» منتشر کرده گوگل الگوریتم‌های جستجوی اخبار خود را علیه برخی از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - رسانه‌های تجاری استرالیا برای برخی از کاربران تغییر داده است.

سخنگوی گوگل تأیید کرد که این شرکت چند آزمایش را با هدف اندازه گیری تاثیرات مشاغل خبری و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - جستجوی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - گوگل بر روی یکدیگر انجام می‌دهد که هر یک از آزمایش‌ها به حدود یک درصد از کاربران گوگل در استرالیا می‌پردازد. او به نشریه‌ گاردین استرالیا گفت که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - این آزمایشات در اوایل ماه فوریه پایان می‌یابد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل

گوگل با اشاره به اینکه این شرکت هر ساله ده‌ها هزار آزمایش بر روی جستجوی گوگل انجام می‌دهد، تلاش کرد اهمیت این اقدام را نادیده بگیرد.

سخنگوی گوگل در ادامه گفت: «ما همچنان به دستیابی به قانونی قابل اجرا متعهد بوده و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سرعین استان اردبیل - برای رسیدن به نتایجی که برای همه طرف‌‌ها منصفانه باشد ،مشتاقانه منتظر همکاری با کمیته سنا، سیاست گذاران و ناشران هستیم.»

شواهدی که از طرف خوانندگان گاردین استرالیا ارائه‌ شده تایید می‌کند که هنگام ورود به برخی حساب‌های گوگل، وب‌سایت گاردین استرالیا در نتایج جستجو وجود ندارد و در عوض تمام جستجوها به صفحه‌ فیس بوک، توییتر و ویکیپدیای گاردین هدایت می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone