🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15280.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جنرال الکتریک می‌خواهد حسگر تشخیص ویروس کرونا را به دنیای موبایل بیاورد

تلفن‌های هوشمند از طریق سیستم‌های ردیابی سرایت ویروس نقش مهمی را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کره جنوبی و تایوان ایفا کرده‌اند. حالا محققان می‌خواهند یکبار دیگر از توانایی گوشی‌ها برای استفاده از ...

تلفن‌های هوشمند از طریق سیستم‌های ردیابی سرایت ویروس نقش مهمی را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کره جنوبی و تایوان ایفا کرده‌اند. حالا محققان می‌خواهند یکبار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - دیگر از توانایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - گوشی‌ها برای استفاده از حسگر تشخیص ویروس کرونا استفاده کنند.

البته که تزریق واکسن کرونا در بسیاری از کشورها آغاز شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - و از داروهای موثری در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - مقابله - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - این بیماری کمک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - گرفته می‌شود، اما محققان شرکت «جنرال الکتریک» از موسسه ملی سلامت آمریکا کمکی در قالب هزینه مالی دریافت کرده‌اند تا به توسعه حسگرهای ریزی برای تعبیه در تلفن‌های هوشمند و شناسایی نانوذرات کووید-۱۹ بپردازند.

تیم پشت این پروژه مدعی است که می‌خواهد از همان امکاناتی برای شناسایی ویروس‌ها استفاده کند که ابزارهای بزرگ آزمایشگاهی به آن‌ها مجهز شده‌اند. این گروه پس از یک دهه آزمایش ادعا می‌کند توانسته شرایطی را به وجود بیاورد که گوشی‌های هوشمند هم بتوانند بدون مداخله‌ سایر عناصر محیطی ذرات ویروس را ایزوله و آزمایش کنند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران

«رادیسلاو پاتیرایلو» از دانشمندان مرکز تحقیقاتی جنرال الکتریک می‌گوید: «حسگرهای ما شبیه سگ‌های بلادهاوند هستند. ما آن‌ها را برای شناسایی سوژه‌ای خاص آموزش می‌دهیم و آن‌ها هم بدون توجه به سایر عوامل محیطی می‌توانند به دنبال سوژه بگردند.»

محققان حالا با کمک مالی موسسه ملی سلامت دو هفته آتی را صرف - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - بهینه‌سازی حسگر نوک-انگشتی خود می‌کنند و امیدوارند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - که در آینده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - بتوانند آن را روی دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - مختلفی مثل تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند یا حتی گجت‌های دیواری کار بگذارند.

با وجود این‌که هنوز مشخص نیست این فناوری بتواند از آیفون یا گوشی‌های اندرویدی سر در بیاورد، ولی می‌توانیم تصور کنیم که استفاده از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - این چنین ابزار و فناوری جذابی تا چه اندازه می‌تواند به محافظت از ما در برابر ویروس‌ها کمک کند. امید آن است که یک روز بتوانیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - بدون نیاز به آزمایشگاه موبایل را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - از جیب‌مان در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران - بیاوریم و در هر محلی که هستیم با استفاده از حسگر تشخیص ویروس کرونا اطمینان پیدا کنیم که آلوده شده‌ایم یا نه.

- تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رویان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone