🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15285.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل نسخه جدید پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ را منتشر کرد

گوگل در پایان ماه گذشته نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان ۲.۱ اندروید ۱۲ را برای رفع مشکلات بزرگ WebView منتشر کرد. اکنون  نسخه جدیدی از این بروزرسانی را برای گوشی‌های پیکسل با سیستم عامل اندروید ...

گوگل در پایان ماه گذشته نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان ۲.۱ اندروید ۱۲ را برای رفع مشکلات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - بزرگ WebView منتشر کرد. اکنون  نسخه جدیدی از این بروزرسانی را برای گوشی‌های پیکسل با سیستم عامل اندروید ۱۲ منتشر کرده‌ است.

گوگل معمولا دو هفته پس از نسخه اصلی، پچ‌های مربوط را برای رفع باگ‌ها را منتشر می‌کند. با این وجود به نظر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - می‌رسد نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان ۲.۱ بیشتر به دلیل رفع مشکل WebView که باعث شده بود بیشتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - اپلیکیشن‌ها به درستی اجرا نشوند، منتشر شده بود و بروزرسانی جدید همان پچ اصلی باشد.

نسخه جدید پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ چند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - مشکل مهم کاربران را برطرف کرده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - که تاثیر زیادی روی استفاده از آن می‌گذارد. در قسمت اتصالات، مشکل از کار افتادن قسمت تنظیمات گوشی هنگام باز کردن منوی بلوتوث و اعلان اشتباه درباره کیفیت پایین بلوتوث برطرف شده است. همچنین مشکل عدم ذخیره‌سازی پسورد اتصالات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - وای-فای و ناپدید شدن ویجت‌ها نیز برطرف شده‌‌اند. علاوه بر مشکلات مربوط به کدک‌های ویدیویی و سایه اعلان‌ها را نیز برطرف کرده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان

همچنین این نسخه به همراه پچ امنیتی آوریل عرضه شده است. تغییرات کامل این نسخه شامل موارد زیر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - می‌شود:

  • برطرف کردن مشکل از کار افتادن قسمت تنظیمات گوشی هنگام باز کردن منوی تنظیمات بلوتوث
  • مشکل مربوط به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - حذف ویجت‌های صفحه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - اصلی پس از نصب بروزرسانی سیستم عامل از طریق ارتباط بی‌سیم برطرف شده است
  • برطرف کردن مشکل مربوط به ارسال نوتیفیکیشن‌های اشتباه و کیفیت پایین تماس‌های بلوتوثی
  • برطرف کردن مشکل عدم ذخیره‌سازی رمزهای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - عبور شبکه وای-فای
  • برطرف کردن مشکلی که باعث می‌شد هنگام تایپ کردن سایه اعلان‌ها روی صفحه فعال شود
  • مشکل مربوط به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - Codec 2.0 که در برخی موارد منجر به از کار افتادن اپلیکیشن‌ها می‌شد برطرف شد
  • برطرف کردن مشکلی که هنگام به اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها باعث کدگذاری نادرست آن‌ها می‌شود

نسخه جدید پیش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - نمایش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هیدج استان زنجان - اندروید ۱۲ هم اکنون با حجم ۱۹.۹۲ مگابایت در دسترس کاربران قرار گرفته و به راحتی از طریق دکمه «بررسی برای بروزرسانی جدید» در صفحه تنظیمات قابل دریافت است. طبق این گزارش گوشی‌ پیکسل ۵ به همراه سری پیکسل ۴ و ۳ می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone