🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15288.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های 5G جدید HTC به همراه محصولات واقعیت‌افزوده به زودی از راه می‌رسند

شرکت HTC ظاهرا قصد دارد به زودی گوشی‌های جدید خود را با پشتیبانی از شبکه 5G در کنار محصولات دیگری مبتنی بر واقعیت ‌افزوده معرفی کند. HTC سخت در تلاش است تا به موفقیت‌های خوبی ...

شرکت HTC ظاهرا قصد دارد به زودی گوشی‌های جدید خود را با پشتیبانی از شبکه 5G در کنار محصولات دیگری مبتنی بر واقعیت ‌افزوده معرفی کند.

HTC سخت در تلاش است - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - تا به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند و قصد ندارد مانند ال ‌جی از بازار موبایل خارج شود. در گزارش جدید منتشر شده از سوی DigiTimes آمده است که این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - شرکت احتمالا طی سه ماه آینده از گوشی‌های هوشمند جدید 5G رونمایی خواهد کرد.

در این گزارش به این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - موضوع اشاره شده که HTC علاوه بر معرفی گوشی‌های جدید 5G، محصولات دیگری مبتنی بر واقعیت مجازی و  واقعیت افزوده روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود این محصولات جدید با حضور خود در بازار جهانی به رونق بخشیدن فروش HTC کمک کند.

همچنین به نظر می‌رسد HTC قیمت اولین گوشی‌‌های 5G خود یعنی U20 5G را که در خرداد ماه سال گذشته معرفی شد، کاهش داده است. کاربران اکنون می‌توانند این گوشی را با قیمت حدود ۴۹۰ دلار خریداری ‌کنند. همچنین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو نسخه 5G که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - در ابتدای سال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - میلادی معرفی شده بود در حال حاضر با قیمت حدود ۴۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران

از سوی دیگر این شرکت قصد دارد برای انجام برنامه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده خود دستگاه‌های تجاری بیشتری را برای انجام برخی وظایف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - مانند برقراری ارتباط، انجام دادن کارها و آموزش در دسترس کاربران قرار دهد. دستگاه‌های جدید واقعیت افزوده HTC احتمالا تحت عنوان سری VIVE رونمایی خواهند شد.

تمام این محصولات برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - عرضه در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - سه ماهه آتی برنامه‌ریزی شده‌اند، اما با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - شرکت‌های بزرگ و کوچک فناوری با مشکل کمبود تراشه روبرو هستند، ممکن است عرضه آن‌ها با تاخیر روبرو شود. با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - وجود، انتظار می‌رود محصولات معرفی شده توسط - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر رویان استان مازندران - این شرکت پیش از اینکه در بازار جهانی حضور پیدا کنند، ابتدا در تایوان عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone