🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15276.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کره جنوبی از نسل جدید جت جنگنده خود رونمایی کرد

کره جنوبی اولین نمونه اولیه از نسل جدید جت جنگنده بومی خود را به نمایش گذاشت. این جنگنده که در گذشته با نام KF-X شناحته می‌شد، حالا «KF-21 Boramae» نام دارد. اولین پرواز آزمایشی این ...

کره جنوبی اولین نمونه اولیه از نسل جدید جت جنگنده بومی خود را به نمایش گذاشت. این جنگنده که در گذشته با نام KF-X شناحته می‌شد، حالا «KF-21 Boramae» نام دارد. اولین پرواز آزمایشی این جت سال آینده انجام می‌شود.

نیروی هوایی جمهوری کره یا کره جنوبی برنامه توسعه نمونه اولیه این جنگنده را تا سال ۲۰۲۶ تکمیل خواهد کرد. این کشور انتظار دارد که تا سال ۲۰۲۸ به ۴۰ فروند KF-21 دست پیدا کند و تا سال ۲۰۳۲، ناوگانی متشکل از ۱۲۰ فروند از این جنگنده داشته باشد.

این جت جنگنده جدید کره‌ای‌ها جایگزین جنگنده‌های قدیمی «F-4E Phantom II» و «F-5E/F - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان - Tiger II» خواهد شد و به عنوان مکمل جنگنده پنهان‌کار F-35A در خدمت نیروی هوایی کره جنوبی خواهد بود. در کنار آن‌ها، کره از جنگنده‌های «F-15K Slam Eagle» و «F-16C/D» هم استفاده خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان

مراسم رونمایی از نمونه اولیه KF-21 Boramae در تاسیسات صنایع هوافضای کره (KAI) در شهر «ساچئون» صورت گرفت. در این مراسم رئیس جمهور این کشور یعنی «مون جائه-این» هم شرکت داشت و معرفی این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان - جنگنده را عصر جدیدی در صنایع دفاعی عنوان کرد و آن را یک دستاورد تاریخی برای صنایع هوانوردی این کشور دانست.

به گفته مون، کره جنوبی می‌خواهد در دهه ۲۰۳۰ به هفتمین قدرت بزرگ جهان در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان - صنعت هوانوردی تبدیل شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان

کره جنوبی انتظار دارد که اولین قرارداد مربوط به تولید KF-21 را در سال ۲۰۲۴ امضا کند و اولین نسخه آن را در سال ۲۰۲۶ دریافت کند. نسل اول این جت جنگنده تنها توانایی‌هایی هوا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان - به هوا را در اختیار نیروی هوایی قرار می‌دهد و نسل دومش، برای ماموریت‌های هوا به زمین هم کارایی خواهد داشت.

این پروژه با همکاری اندونزی انجام شده و هزینه‌ای بالغ بر ۷.۹ میلیارد دلار در پی داشته. اندونزی ۲۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و ۵۰ فروند برای نیروی هوایی خود دریافت خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان

انتظار می‌رود حداکثر سرعت این جت کره‌ای برابر ۲۲۵۰ کیلومتر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تویسرکان استان همدان - بر ساعت باشد و همچنین برد آن به ۲۹۰۰ کیلومتر برسد.

در کنار اینکه کره جنوبی می‌تواند از KF-21 برای نیروی هوایی خود استفاده کند، امکان فروش آن به کشورهای دیگر هم وجود دارد. این جنگنده با فناوری‌های پیشرفته و جنگ‌افزارهای مدرن می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای خریداران خارجی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلپسند نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خب دوستان، من هم مثل خیلی از شماها خدمات تعمیر ماکروفر بوش رو از شرکت تعمیرچی دریافت کردم و باید بگم که رضایتم کاملاً معمولی بود. بله، مایکروفر بعد از تعمیر خوشبختانه درست کار می‌کنه ولی به نظرم این شرکت می‌تونست بیشتر هم توضیح بده و راهنمایی بیشتری بهتون بده. ولی با این حال، به نظرم خدماتشون قابل قبول بوده و می‌تونم به دوستانی که می‌خوان تعمیراتی رو برای آشپزخونه‌شون انجام بدن، این شرکت تعمیرچی رو پیشنهاد کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone