🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15279.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توسعه باتری جدیدی که ۱۰ برابر سریعتر از مدل‌های لیتیوم یونی شارژ می‌شود

باتری‌های لیتیوم یونی قابل شارژ در تمام دستگاه‌ها از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و ایربادها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود پژوهشگران روی فناوری‌های جدیدی کار می‌کنند و حالا موفق به توسعه باتری ...

باتری‌های لیتیوم یونی قابل شارژ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - در تمام دستگاه‌ها از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و ایربادها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود پژوهشگران روی فناوری‌های جدیدی کار می‌کنند و حالا موفق به توسعه باتری جدیدی با سرعت شارژ بسیار بالاتر شده‌اند.

باتری‌های لیتیوم یونی با وجود کاربردهای فراوان، یک فناوری کامل محسوب نمی‌شوند و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - مشکلات زیادی دارند. برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - مثال عمر مفید این باتری‌ها با گذر زمان و استفاده کاهش پیدا می‌کند و وجود نقص در سلول‌های باتری می‌تواند منجر به افزایش دما و حتی انفجار دستگاه شود.

در کنار تمام این مشکلات، این باتری‌ها سرعت شارژ بالایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - هم ندارند و شارژ آن‌ها فرایندی زمانبر است. حالا پژوهشگران روسی برای رفع چنین مشکلی، یک نوع جدید باتری توسعه داده‌اند که می‌تواند تا ۱۰ برابر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - سریعتر از باتری‌های لیتیومی کنونی شارژ شود.

یکی از پژوهشگران الکتروشیمی دانشگاه «سن پترزبورگ» به نام «اولگ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - لوین» از شارژ باتری جدید تنها در چندین ثانیه خبر داده:

«باتری تولید شده توسط پلیمر ما، در چندین ثانیه شارژ می‌شود که تقریبا ۱۰ برابر سریعتر از یک باتری لیتیوم یونی سنتی و معمولی است. چنین ویژگی از طریق چندین آزمایش به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - نمایش گذاشته شده است.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس

کلید دستیابی به این باتری جدید، نوعی پلیمر اکسایش-کاهش (Redox) مبتنی بر «نیتروکسیل» است. این ماده می‌‌تواند تحت اکسیداسیون برگشت‌پذیر (از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - دست دادن الکترون‌ها) و کاهش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - (بدست آوردن الکترون‌ها) - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - در هنگام شارژ و تخلیه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - شارژ قرار بگیرد.

در پژوهش جدید پلیمر Redox مورد استفاده نوعی NiSalen محسوب می‌شود که نوعی Metallopolymer حاوی فلز است. با استفاده از این ماده می‌توان رسانایی الکترون را تقویت کرد که یک محدودیت برای باتری‌های پلیمری مبتنی بر نیتروکسیل محسوب می‌شود.

پژوهشگران در آزمایش‌ها انواع مختلف پلیمر را مورد بررسی قرار دادند، اما تنها NiSalen عملکردی پایدار و کارآمد داشت. این باتری در کنار سرعت شارژ بالا، در دماهای پایین هم عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد، موضوعی که باتری‌های لیتیوم یونی در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - آن مشکل دارند.

با وجود چنین مزیت‌هایی، یک مشکل بزرگ وجود دارد که آن، ظرفیت است. به گفته لوین، ظرفیت آن‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از باتری‌های لیتیوم یونی است. بنابراین برای ورود این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - باتری‌ها به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - بازار همچنان باید منتظر بمانیم، با این حال با توجه به پیشرفت‌های اخیر انتظار می‌رود تا یک دهه آینده با انقلابی در این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - صنعت مواجه شویم.

مقاله پژوهشگران روسی در ژورنال «Batteries and Supercaps» منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone