🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15289.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا از شش مدل موبایل جدید، ارزان قیمت و مقاوم رونمایی کرد

شرکت فنلاندی HMD که صاحب برند تجاری نوکیا محسوب می‌شود به تازگی از شش موبایل جدید که برای آن‌ها نام‌گذاری‌های متفاوتی را هم در نظر گرفته بود، رونمایی کرد. این شرکت یکی از مشخصه‌های اصلی ...

شرکت فنلاندی HMD که صاحب برند تجاری نوکیا محسوب می‌شود به تازگی از شش موبایل جدید که برای آن‌ها نام‌گذاری‌های متفاوتی را هم در نظر گرفته بود، رونمایی کرد. این شرکت یکی از مشخصه‌های اصلی گوشی‌های جدید را عمر طولانی آنها اعلام کرده است.

گوشی‌های جدید سری G، C و X نوکیا اخیرا توسط نوکیا معرفی شد که هر کدام از آن‌ها دارای دو مدل مختلف است. هیچ‌کدام از این گوشی‌ها را آیفون ۱۲ یا گلکسی S21 نمی‌توان مقایسه کرد اما نوکیا ادعا می‌کند که این گوشی‌ها در مقایسه با پرچمداران موجود در بازار از عمرطولانی‌تری برخوردار هستند.

سری C شامل گوشی‌های C10 و C20 می‌شود که از نمایشگرهای ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD برخوردار هستند. ظرفیت رم این گوشی‌ها فقط ۱ یا ۲ گیگابایت بوده و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دوربین‌های پنل پشتی و جلوی گوشی C20 دارای فلش هستند. همچنین این گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شوند و به مدت دو سال بروزرسانی‌های مربوط به سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. قیمت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - موبایل‌های جدید که به نظر از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند به ترتیب ۹۰ و ۱۰۶ دلار اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران

گوشی‌های سری G با نام‌های G10 و G20 از مشخصات بالاتری برخوردار هستند. نکته مهم این مدل‌ها وجود باتری ۵،۰۵۰ میلی آمپرساعتی است که با یک بار شارژ کامل حدود سه روز دوام خواهد آورد. قیمت این گوشی‌ها به ترتیب ۱۶۵ و ۱۸۹ اعلام شده است. سایر مشخصات این موبایل‌ها شامل حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی می‌شود. همچنین این گوشی‌ها توسط تراشه‌های مدیاتک تغذیه خواهند شد و به مدت دو سال بروزرسانی‌های مربوط به سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران

سرانجام گوشی‌های 5G سری X نوکیا با مدل‌های X10 و X20 توسط - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - پردازنده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - ۴۸۰ تغذیه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - می‌شوند. گوشی X10 با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برچسب قیمت ۳۶۸ دلاری را به همراه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - دارد. دیگر گوشی این سری یعنی X20 به همراه حافظه رم ۶ و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - ۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی ۴۱۵ دلار قیمت دارد. همچنین این گوشی‌ها دارای چهار دوربین اصلی خواهند بود و کاربران با استفاده از قابلیت Dual Sight می‌توانند هنگام گرفتن عکس از دو لنز - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - به صورت همزمان استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران

با توجه به وضعیت بازار جهانی این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - گوشی‌ها بین آوریل و ژوئن ابتدا در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر رامسر استان مازندران - کشورهای اروپایی عرضه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone