🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35882.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ترکیب فرمول io با تبرها در Axe.IO؛ پرتاب تبر روی موبایل هم لذت بخش است

بازی Axe.IO شاید هنوز برای گرفتن لقب «بهترین بازی سبک io» فاصله داشته باشد اما از بین عناوینی که از این فرمول استفاده کرده‌اند، با اختلاف سرگرم‌کننده‌تر است؛ بعد از Arrow.io این سبک تازگی‌ خودش را ...

بازی Axe.IO شاید هنوز برای گرفتن لقب «بهترین بازی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سبک io» فاصله داشته باشد اما از بین عناوینی که از این فرمول استفاده کرده‌اند، با اختلاف سرگرم‌کننده‌تر است؛ بعد از Arrow.io این سبک تازگی‌ خودش را از دست داد و حالا Axe.IO توانسته خونی تازه در رگ‌های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - io به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جریان در بیاورد.

Axe.IO نشان داده حتی اگر خدای جنگ نباشید، باز لذت پرتاب تبر را می‌توانید بچشید

فرمول io برای اولین بار توسط Agar.io به محبوبیت رسید و بعد از آن هم به کمک بازی‌هایی همانند Slither.io و Diep.io بود که ترند جدید دنیای تلفن‌های هوشمند لقب گرفت. خیلی وقت است عنوانی خوش‌ساخت از این سبک منتشر نشده و Axe.IO یک قدم رو به جلو برای بازی‌های io به حساب می‌آید.

بازی هم توانسته فرمول اصلی بازی‌های io را حفظ کند و هم با اضافه کردن عناصر جدیدی که برای این سبک تازگی دارند، نقاط - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ضعف عناوین مشابه را بپوشاند. فقط اگر در این میان سازنده محتویات بیشتری را برای اثرش در نظر می‌گرفت، بازی Axe.IO تبدیل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به همان چیزی می‌شد که لیاقتش را داشت. با این حال همین الان هم با اثر خیلی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای رو به رو هستیم.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

بازی چهار حالت گیم‌پلی مختلف دارد و در تمام آن‌ها مهمترین کاری که انجام می‌دهید، پرتاب تبر است. البته در ادامه شمشیر و زره نیز به نبردها اضافه می‌شوند اما همچنان مهمترین نقش را همین تبرها ایفا می‌کنند و جالب اینجاست به خاطر طراحی جالب نقشه‌ها، سیستم لول‌آپ Axe.IO و از همه مهم‌تر حضور مودهای مختلف، سیستم پرتاب تبر حداقل تا چند ساعت اولیه رنگ خستگی به خودش نمی‌گیرد:

Arena Mode - در این حالت گیم‌پلی، بازیکن‌ها در محیطی کوچک قرار می‌گیرند و به‌هم حمله می‌کنند. با تبرهایی که دارید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید سر دشمنان را هدف گرفته و ضربه بزنید. هر چه بیشتر بکشید و سکه‌ بگیرید، لول‌آپ می‌شوید. با افزایش سطح نیز قابلیت گرفتن تبرهای بیشتر، شمشیر و سپر را خواهید داشت. این قسمت همان مودی است که با دیگر بازی‌های io دیده‌ایم.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان
در بازی می‌توانید شخصیت‌های جدید بخرید و با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - انجام - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ماموریت‌هایی، آن‌ها را قوی‌تر کنید. در بازی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بعد از پرتاب هر تبر، باید به دنبال یک تبر دیگر بگردید.

Deathmatch - در مود دث‌مچ بازیکن‌ها در محیطی تقریبا بزرگ‌تر از آرنا مود رها می‌شوند و هر کسی که در «مدت زمان معین»، بیشتر از بقیه بکشد برنده خواهد شد. در این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حالت از بازی و برخلاف آرنا مود اگر بمیرید دوباره زنده می‌شوید، با این وجود تمام پیشرفت‌هایتان صفر می‌گردد.

Battleground - تب و تاب بتل رویال به نظر به Axe.IO هم رسیده است. این مود از بازی شباهت زیادی‌ به بازی‌های سبک بتل رویال دارد و در آن پنجاه بازیکن در محیطی بزرگ رها می‌شوند. در نهایت نفر آخر که بتواند از این مهلکه جان سالم به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در ببرد، پیروز میدان خواهد شد.

Dragon Hunter - متفاوت‌ترین و البته خسته‌کننده‌ترین مود Axe.IO همین است. در اینجا چند بازیکن بالای یک قلعه باید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با اژدهایی مبارزه کنند. هر کسی که بتواند بیشترین ضربه را به اژدها بزند، برنده خواهد شد. جدا از ریتم یکنواخت بازی در این بخش، مهمترین دلیلی که نمی‌توانید از مود دراگون هانتر لذت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ببرید به دوربین سوم شخص بازی باز می‌گردد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان
بدترین نقشه بازی، تنوعی در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدل‌ها دیده نمی‌شود و انگار یک بخش از قلعه در بقیه قسمت‌ها کپی شده است.

بازی Axe.IO فعلا دارای همین مودها است اما توسعه‌دهنده در توییتی تایید کرده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که در آینده‌ای نزدیک حالت تیم دث‌مچ (Team Deathmatch) هم به بازی اضافه خواهد شد. این حالت همان دث‌مچ است، با این تفاوت که حالا به صورت تیمی رقابت می‌کنید و تیمی که بیشتر بکشد برنده می‌شود.

بالاتر در ارتباط با نمای ضعیف سوم شخص بازی گفتیم، در Axe.IO بازیکن می‌تواند بین دو دوربین ایزومتریک و سوم شخص سوییچ کند. در حالت ایزومتریک بازی عملکرد خوب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و روانی دارد ولی وقتی که دوربین را روی حالت سوم شخص می‌گذارید همه چیز تغییر می‌کند. در دوربین سوم‌شخص تسلط بیشتری روی مسیر رو به رو دارید و به خصوص در نقشه‌های شهری، این ویژگی کمک‌تان خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان
در بازی با دکمه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فلش می‌توانید یک شیرجه سریع بزنید و از تبرهای بقیه بازیکن‌ها در امان بمانید. البته بعد از استفاده، باید حدود دو ثانیه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - صبر کنید تا این قابلیت دوباره شارژ شود.

با این حال کنترل و انیمیشن‌ها در این حالت اصلا روان نیستند و سازنده انگار همان المان‌هایی که برای ساخت بازی در حالت دوربین ایزومتریک به کار برده را بدون تغییر به دوربین سوم شخص آورده و اصلا به تفاوت‌های بین این دو توجه نکرده است. همین مسئله هم باعث شده تا با وجود طراحی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هنری خوب، رنگ بندی متنوع و جزییات مناسب بعضی محیط‌ها، بازی با دوربین ایزومتریک را ترجیح - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دهید.

بازی از لحاظ هنری و به لطف استفاده از سبک Low Poly زیبا است و با ایده‌های جدیدش یک تجربه متفاوت از سبک io ارائه می‌دهد

دومین نکته منفی بزرگ بازی Axe.IO به روند تکراری آن بعد از چند ساعت باز می‌گردد. پرتاب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تبر لذت بخش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است، با لول‌آپ می‌توانید تبرهای بیشتری حمل کنید . شمشیر و سپر بگیرید اما این‌ها برای بازی «کافی نیستند»؛ Axe.IO به طرز عجیبی مفرح است اما همانند Arrow.io سازنده می‌توانست حداقل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای بعضی بخش‌ها آیتم‌های بیشتری در اختیار بازیکن‌ها قرار بدهد.

بازی Axe.IO نشان داده حتی اگر خدای جنگ نباشید، باز - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - لذت پرتاب تبر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را می‌توانید بچشید. بازی از لحاظ هنری و به لطف استفاده از سبک Low Poly زیبا است، با ایده‌های جدیدش یک تجربه متفاوت از سبک io ارائه می‌دهد و هر چند از دیدگاه تعداد تجهیزات درون نبردها با کمبودهایی مواجه هستیم ولی با پشتیبانی خوب کمپانی معروف Crescent Moon به احتمال زیاد مشکلات رفع خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 232.5 / 60.38 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone