🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40600.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تبلت هیبریدی ZBook x2 اچ پی معرفی شد

کمپانی HP امروز تبلت قدرتمندی را معرفی کرده که می تواند نظر گرافیست ها و گیمرها را به خود جلب کند. این تبلت هیبریدی که ZBook x2 نام دارد از نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 4K، ...

کمپانی HP - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امروز تبلت قدرتمندی را معرفی کرده که می تواند نظر گرافیست ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و گیمرها را به خود جلب کند. این تبلت هیبریدی که ZBook x2 نام دارد از نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 4K، پردازنده چهارهسته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای اینتل Core i7، کارت گرافیک انویدیا Quadro M620 و تا 32 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داخلی SSD بهره می برد . تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیگفتنی است برای بهره بردن از کارت گرافیگی انویدیا باید دستگاه را به کیبورد متصل کنید اما خود تبلت هم میزبان یک GPU مجتمع است.

ZBook x2 از یک قلم پسیو برخوردار است که توسط HP و با فناوری Wacom تولید شده است. این قلم که در سر دیگر آن یک پاک کن تعبیه شده، توانایی شناسایی 4096 سطح از فشار را دارد.تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاین تبلت با 2 کیلوگرم وزن به جک نگه دارنده، وبکم با رزولوشن 720P، کارتخوان SD، پورت های HDMI، USB 3.0، USB-C و تاندربولت مجهز است که امکان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پشتیبانی از مانیتورهای 4K را فراهم می کند.تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیقیمت پایه این دستگاه که قرار است در آذرماه عرضه شود از 1749 دلار شروع می شود اما مدل با مشخصات ذکر شده قیمت بالاتری خواهد داشت.

کمپانی HP از دو لپتاپ قدرتمند سری Elitebook رونمایی کرد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone