🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19020.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل به خارج کردن خطوط تولید از چین شتاب می‌بخشد؛ تولید آیفون ۱۲ در هند

اپل پایگاه تولید محصولات خود را از چین به کشورهای دیگری همچون هند و ویتنام گسترش می‌دهد. برای نخستین بار تولید آیپد اپل در ویتنام به بیشترین حجم خود خواهد رسید و هند نیز به ...

اپل پایگاه تولید محصولات خود را از چین به کشورهای دیگری همچون هند و ویتنام گسترش می‌دهد. برای نخستین بار تولید آیپد اپل در ویتنام به بیشترین حجم خود خواهد رسید و هند نیز به دومین پایگاه تولید محصولات اپل تبدیل می‌شود.

با وجودی که انتظار می‌رود تنش‌های بین آمریکا و چین با آمدن جو بایدن تاحدی فروکش کند،‌ اما به گزارش وب‌سایت «Nikkei Asia» اپل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - تصمیم گرفته محصولات متنوعی را در کارخانه‌های دیگری غیر از چین یعنی در هند و ویتنام تولید و به بازار عرضه کند.

براساس اعلام منابع آگاه، تولید آیپد اواسط سال جاری میلادی در ویتنام آغاز می‌شود. با این حساب، این نخستین باری است که اپل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - به عنوان بزرگترین تولید کننده تبلت در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - جهان، حجم قابل توجهی از دستگاه‌های خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - را در خارج از چین تولید می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان

همچنین اپل قصد دارد تولید آیفون را در هند افزایش دهد و در واقع هند به دومین پایگاه بزرگ تولید آیفون اپل تبدیل می‌شود. این شرکت تصمیم گرفته تولید آیفون‌ 12 5G را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - به عنوان جدیدترین پرچمدار خود در شبه قاره هند به زودی آغاز کند.

منابع آگاه اضافه کردند که اپل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - تصمیم گرفته ظرفیت تولید اسپیکرهای هوشمند، هدفون و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - سیستم‌های کامپیوتری خود را در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - جنوب شرقی آسیا افزایش دهد.

اپل به زنجیره تامین اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - که قصد دارد ظرفیت تولید جدیدترین هوم پاد مینی را افزایش دهد. از سال گذشته اسپیکرهای اقتصادی اپل در ویتنام تولید می‌شوند. منابع آگاه می‌گویند اپل تولید برخی محصولات خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - از جمله ایرپاد را نیز افزایش داده است.

این در حالی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - است که تولید برخی دیگر از محصولات اپل از جمله مک مینی رومیزی اپل به مالزی منتقل شده است. یکی دیگر از منابع آگاه می‌گوید این شرکت قرار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - است امسال بخشی از تولید مک بوک را نیز به ویتنام منتقل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - کند.

تأمین کنندگان اپل نیز در تلاش هستند تا بتوانند خواسته مشتری خود را برآورده کنند. یکی از تامین کنندگان اصلی اپل به نام فاکسکان، برای افزایش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - ظرفیت تولید خود، اواخر سال گذشته 270 میلیون دلار برای راه اندازی یک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - شرکت تابعه در ویتنام سرمایه گذاری کرد.

همچنین به گفته منابع آگاه Luxshare Precision Industry، یکی از کارخانه‌های جدید مونتاژ آیفون که تامین کننده اصلی ایرپاد اپل است، در حال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر همدان استان همدان - افزایش ظرفیت خود در شمال ویتنام برای تولید هوم پاد مینی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone