🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12057.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان برای اولین بار با کلاه مغناطیسی یک تومور مغزی کشنده را کوچک کردند

دانشمندان تا به امروز موفق به شناسایی تومورهای مغزی با کمک کلاه‌های مخصوص و هوش مصنوعی شده بودند، اما حالا توانسته‌اند قدمی در راستای درمان آن‌ها بردارند. پژوهشگران در دستاورد اخیرشان از یک کلاه با امکان ...

دانشمندان تا به امروز موفق به شناسایی تومورهای مغزی با کمک کلاه‌های مخصوص و هوش مصنوعی شده بودند، اما حالا توانسته‌اند قدمی در راستای درمان آن‌ها بردارند. پژوهشگران در دستاورد اخیرشان از یک کلاه با امکان تولید میدان مغناطیسی استفاده کرده‌اند که اندازه یک تومور مغزی کشنده را یک سوم کاهش داده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - است.

اگرچه این بیمار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - ۵۳ ساله در نهایت به دلیل جراحت غیرمرتبط جانش را از دست داده، اما تشریح مغز این فرد نشان داده که روش مورد استفاده دانشمندان توانسته ۳۱ درصد از حجم این تومور را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهد. این اولین باری است که دانشمندان با یک روش غیرتهاجمی توانسته‌اند به سراغ درمان نوعی سرطان کشنده مغز به نام «گلیوبلاستوما» بروند.

کلاه مورد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - استفاده دانشمندان به ۳ آهن‌ربای چرخان مجهز است که به یک کنترل‌کننده الکترونیکی مبتنی بر ریزپردازنده متصل شده و توسط باتری قابل شارژ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - کار می‌کند. به عنوان بخشی از درمان، بیمار به مدت ۵ هفته در کلینیک و سپس در خانه این دستگاه را پوشیده بود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان

میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط کلاه در ابتدا به مدت ۲ ساعت روی فرد اعمال می‌شد و سپس حداکثر به ۶ ساعت در روز افزایش پیدا کرد. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - در نهایت پس از گذشت این مدت زمان، حجم و جرم تومور مغزی این بیماری یک سوم کاهش پیدا کرد و ظاهرا ارتباطی میان مدت زمان درمان و کاهش ابعاد تومور وجود داشته است.

مخترعین این دستگاه که از FDA برای درمان کمکی تاییدیه دریافت کرده، ادعا می‌کنند که این روش می‌تواند روزی بدون نیاز به پرتودرمانی یا شیمی‌درمانی، به درمان سرطان مغز کمک کند:

«نتایج ما دنیای جدیدی برای درمان‌های غیرتهاجمی و غیرسمی ایجاد می‌کند و احتمالات هیجان‌انگیز زیادی برای آینده وجود دارد.»

حالا باید پژوهش‌های بیشتری روی این کلاه صورت بگیرد تا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - مشخص شود تا چه اندازه می‌توان برای درمان سرطان مغز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نهاوند استان همدان - روی آن حساب باز کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone