🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12054.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ایربادهای ۲۰۲۱ ال‌جی Tone Free معرفی شدند: حذف نویز فعال و صدای بهتر

ال‌جی پس از ترک بازار موبایل حالا تمرکز خود را روی سایر محصولاتش گذاشته و به‌تازگی ایربادهای سری LG Tone Free را با سه مدل FP8 ،FP5 و FP9 برای سال ۲۰۲۱ آپدیت کرده است. ...

ال‌جی پس از ترک بازار موبایل حالا تمرکز خود را روی سایر محصولاتش گذاشته و به‌تازگی ایربادهای سری LG Tone Free را با سه مدل FP8 ،FP5 و FP9 برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - سال ۲۰۲۱ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - آپدیت کرده است. مهم‌ترین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - قابلیت این سه مدل پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC) است.

بین ایرباد رده پایین FP5 و ایربادهای FP8 و FP9 تفاوت‌های قابل توجهی وجود دارد. اول از همه، FP5 کیس مجهز به پرتو UVnano ندارد. قابلیت مذکور فقط در مدل‌های FP8 و FP9 عرضه می‌شود و با تابش مقدار کمی اشعه فرابنفش باکتری‌های روی ایرباد را پاک می‌کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی

هر سه مدل جدید LG Tone Free با گواهی IPX4 به بازار می‌آیند و هر کدام سه میکروفن برای حذف نویز دارند. صدای این دستگاه توسط شرکت Meridian Audio بهینه‌سازی شده است. LG Tone Free FP9 قابلیت جذابی دارد که اجازه می‌دهد کیس شارژر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - را با سیم به یک دستگاه دیگر وصل شود. با این کار، حتی در صورتی که دستگاه ثانویه از این حالت اتصال بی‌سیم پشتیبانی نکند، امکان اتصال بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی

افزون بر این، عمر باتری دستگاه‌ها هم نسبت به یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. مدل FP5 حدود ۸ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - ساعت دوام می‌آورد که این رقم با کیس قابل شارژ به ۲۲ ساعت می‌رسد. ولی FP8 و FP9 به‌خودی خود قادرند حدود ۱۰ ساعت کار کنند و با کمک کیس شارژشان تا ۲۴ ساعت زنده بمانند. خریداران می‌توانند با کمک اپلیکیشن Tone Free به قابلیت‌هایی مثل اکولایزر، حالت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - Ambient Sound، شخصی‌سازی کنترل‌های لمسی و Find My Earbuds دسترسی داشته باشند.

به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - جز مواردی که گفته شد، سایر بخش‌های تجربه کاربری این سه دستگاه باید مشابه یکدیگر باشد. مدل‌های ۲۰۲۱ محصولات LG Tone - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - Free از ماه جاری در بازارهای منتخب عرضه می‌شوند و همه آن‌ها در رنگ‌های مشکی زغالی و سفید مرواریدی در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - دسترس علاقه‌مندان قرار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌گیرند. البته دو مدل FP8 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر دلیجان استان مرکزی - و FP9 یک رنگ ویژه طلایی هم خواهند داشت. ال‌جی هنوز قیمت این مدل‌ها را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رافعه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب یک سوالی دارم تعمیرچی طالقانی دلیجان تعمیرات کولر گازی گری TOWER-J36H3 داره؟
پاسخ: بله در طالقانی شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone