🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12047.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری ردمی K50 احتمالا با شارژ ۶۷ واتی و اسنپدراگون ۸۹۵ از راه می‌رسند

شیائومی مشغول کار روی پرچمدارهای جدید ردمی است و حالا اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها منتشر شده. به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی K50 به چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ مجهز می‌شوند و از شارژ سریع ۶۷ واتی ...

شیائومی مشغول کار روی پرچمدارهای جدید ردمی است و حالا اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها منتشر شده. به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی K50 به چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ مجهز می‌شوند و از شارژ سریع ۶۷ واتی هم پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های ردمی با مشخصات قدرتمند و قیمت مناسب، طرفداران زیادی در بازار دارند و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان - به نظر می‌رسد نسل بعدی پرچمدارهای این برند با جدیدترین قطعات از راه می‌رسد. یک منبع حوزه فناوری به نام «Bald Panda» اخیرا در شبکه اجتماعی چینی ویبو برخی مشخصات گوشی‌های سری ردمی K50 را به اشتراک گذاشته است.

به ادعای این منبع، کاربران در گوشی‌های سری ردمی K50 به چیپ پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۵ و فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی دسترسی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم یک حفره قرار می‌گیرد که وظیفه‌اش میزبانی از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان - دوربین سلفی است. ظاهرا سنسور اثر انگشت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان - این محصولات زیر نمایشگر آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان

با توجه به تراشه مدنظر شیائومی، احتمالا گوشی‌های جدید ردمی در دسامبر ۲۰۲۱ یا ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند. علت چنین موضوعی به تاریخ رونمایی از نسل بعدی تراشه پرچمدار کوالکام برمی‌گردد. در اوایل دسامبر این کمپانی تراشه جدیدش را معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود این چیپ به هسته‌های پردازشی جدید Cortex-X2 به همراه Cortex-A710 و Cortex-A510 مجهز شود.

در حال حاضر گوشی‌های سری K40 از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین شارژ ۶۷ واتی در نسل آینده‌اش یک پیشرفت قابل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان - توجه به حساب می‌آید. این فناوری شارژ عملکرد بالایی دارد، برای مثال شیائومی می ۱۱ اولترا با پشتیبانی از این فناوری، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان - ساعتی‌اش را تنها در مدت ۳۷ دقیقه شارژ می‌کند.

در نهایت به نظر می‌رسد کیفیت دوربین این محصولات هم بهبود پیدا می‌کند. در حال حاضر مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس K40 به ترتیب دوربین ۴۸، ۶۴ و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سنقر استان کردستان - ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند. اما انتظار می‌رود در نسل بعدی از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1 یا GN2 استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone