🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12049.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ماکت هواوی P50 پرو در ویدیویی به نمایش گذاشته شد

هواوی چند روز دیگر رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی می‌کند، اما حالا ویدیوی از ماکت هواوی P50 پرو از چین منتشر شده است. در این ویدیو می‌توانیم پنل جلویی و پشتی این دستگاه، پورت‌ها، ...

هواوی چند روز دیگر رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی می‌کند، اما حالا ویدیوی از ماکت هواوی P50 پرو از چین منتشر شده است.

در این ویدیو می‌توانیم پنل جلویی و پشتی این دستگاه، پورت‌ها، دکمه‌ها، دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - و چیدمان دوربین اصلی را ببینیم که تفاوتی با رندرهای گذشته ندارد.

در جلوی این دستگاه با یک نمایشگر خمیده روبه‌رو هستیم که از یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برد. طبق این ویدیو نمی‌توانیم درباره ابعاد نمایشگر اظهارنظری کنیم، اما طبق گزارش‌ها باید منتظر نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED باشیم. انتظار می‌رود مدل استاندارد پنل ۶.۳ اینچی داشته باشد. نمایشگر مدل پرو رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +QHD - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی
رندر هواوی P50

ماکت هواوی P50 پرو در این ویدیو از نظر طراحی تفاوتی با رندرهای گذشته ندارد. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری دو ماژول دایره‌ای شکل برای میزبانی دوربین اصلی هستیم. این دستگاه به ۵ سنسور برای دوربین اصلی مجهز می‌شوند که به نظر می‌رسد فاصله کانونی یکسانی با دوربین‌های هواوی P40 پرو و میت ۴۰ پرو دارند.

دوربین اصلی هواوی P50 پرو احتمالا ۱ اینچی سونی IMX800 باشد و همچنین به دوربین تله‌فوتو ۱۲۵ میلی‌متری با امکان ارائه زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شود. این دستگاه همچنین احتمالا دوربین اولترا واید ۱۸ میلی‌متری هم خواهد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - داشت. جزئیاتی درباره سایر سنسورهای دوربین این دستگاه منتشر نشده است.

گوشی‌های سری هواوی P50 در تاریخ ۷ مرداد معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود برخلاف - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - پرچمدارهای سال گذشته هواوی، در بازار جهانی عرضه شوند. این دستگاه‌ها از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برند و در بازارهای مختلف به چیپ‌های کرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شوند.

به تازگی هواوی اولین نمونه تصویر دوربین هواوی P50 - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - پرو را - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - هم منتشر کرده که از کیفیت بالایش خبر می‌دهد. همچنین گزارش‌ها مشخصات فنی پرچمدارهای آینده چینی‌ها را افشا کرده‌اند. برای آشنایی کامل با این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - دستگاه‌ها تنها باید چند روز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شازند استان مرکزی - دیگر منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
واقعا خدمات تعمیرچی شازند حرف نداره! کولر گازی الجی من الان مثل باران مستقیم رومون میاد. دقیقا همون چیزی که می‌خواستیم رو به ما دادن و حتی بیشتر هم ازش راضی بودیم. برا خدمات تعمیر کولر البته صد در صد به تعمیرچی شازند رای می‌دیم. قیمتشون هم مناسب بود و مهربونیشون هم از این دنیا بود! به شدت پیشنهاد می‌دهم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone