🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12048.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل ۱۰۰ میلیون چیپ A15 برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ سفارش داده است

اپل احتمالا شهریور ماه در یک مراسم مجازی از جدیدترین آیفون‌هایش رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود با فروش بالایی مواجه شوند. طبق جدیدترین اطلاعات، کوپرتینویی‌ها ساخت بیش از ۱۰۰ میلیون چیپ A15 را به TSMC ...

اپل احتمالا شهریور ماه در یک مراسم مجازی از جدیدترین آیفون‌هایش رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود با فروش بالایی مواجه شوند. طبق جدیدترین اطلاعات، کوپرتینویی‌ها ساخت بیش از ۱۰۰ میلیون چیپ A15 را به TSMC سفارش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - داده‌اند.

اپل امید زیادی به فروش نسل آینده آیفون‌ها دارد و البته بسیاری از کارشناسان هم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - چنین انتظاری دارند. در گذشته گزارشی از افزایش ۲۵ درصدی تولید آیفون‌ها تا پایان سال جاری میلادی خبر داده بود و انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها ۱۰۰ میلیون گوشی سری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - آیفون ۱۳ بسازند. این کمپانی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - در ابتدا ۷۵ میلیون گوشی از سری آیفون ۱۲ تولید کرده بود.

حالا طبق گزارش امروز، اپل ساخت ۱۰۰ میلیون چیپ A15 را به TSMC سفارش داده. این کمپانی تراشه موردنیاز اپل را با فرایند ۵ نانومتری بهبودیافته تولید می‌کند.

چیپ A14 که در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و البته آیپد ایر ۴ مورد استفاده قرار گرفته، اولین تراشه ۵ نانومتری طراحی شده توسط اپل است. نسل بعدی تراشه اپل همچنان با این لیتوگرافی به تولید می‌رسند، اما بهبودهایی را تجربه می‌کند که نتیجه‌اش بهبود عملکرد و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - بهره‌وری بیشتر انرژی خواهد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - بود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان

گزارش امروز همچنین به استفاده از ۶ هسته در تراشه بعدی اپل اشاره دارد که شامل ۴ هسته با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - مصرف انرژی بهینه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - و ۲ هسته قدرتمند می‌شود. در صورت صحت این گزارش، از نظر تعداد هسته‌ها و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - پیکربندی آن‌ها تفاوتی میان A14 و A15 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - وجود نخواهد داشت، با این وجود با بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی روبه‌رو می‌شویم.

از آنجایی که اپل می‌خواهد مدل‌های پرو را به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز کند، شارژدهی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر شهرضا استان اصفهان - باتری اهمیت بالایی دارد. علاوه بر این، کاربران احتمالا به قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم در این محصولات دست پیدا می‌کنند.

طبق گزارش‌ها تا به امروز، آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس با وجود نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، همچنان به لطف چیپ A15 تا ۲۰ درصدی مصرف انرژی بهینه‌تری خواهند داشت. در کنار مصرف انرژی بهینه چیپ جدید، انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها آیفون‌های جدید را به باتری‌های بزرگتری هم مجهز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone