🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12046.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا XR20 معرفی شد: گوشی جان‌سختی که ۴ سال بروزرسانی دریافت می‌کند

نوکیا همانطور که وعده داده بود از یک گوشی جان‌سخت رونمایی کرد. این دستگاه که نوکیا XR20 نام دارد، از استاندارد نظامی MIL-STD810H پشتیبانی می‌کند و اگر از ارتفاع ۱.۸ متری سقوط کند، جان سالم ...

نوکیا همانطور که وعده داده بود از یک گوشی جان‌سخت رونمایی کرد. این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - دستگاه که نوکیا XR20 نام دارد، از استاندارد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - نظامی MIL-STD810H پشتیبانی می‌کند و اگر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - از ارتفاع ۱.۸ متری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - سقوط کند، جان سالم بدر می‌برد.

این گوشی هوشمند همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند تا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد. نوکیا این محصولش را به گوریلا گلس ویکتوس مجهز کرده و طراحی پنل پشتی‌اش به گونه‌ای است که دیگر نیازی به قاب ندارید.

مشخصات فنی نوکیا XR20

این گوشی جان‌سخت نوکیا به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت دارد. کاربر می‌تواند با انگشتان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - خیس یا دسکتش هم با این نمایشگر کار کند.

قدرت نوکیا XR20 را چیپست 5G اسنپدراگون ۴۸۰ تامین می‌کند که توسط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود، البته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - می‌توانید برای آن از کارت حافظه هم استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران

در بخش دوربین تنها با دو سنسور روی پنل پشتی روبه‌رو هستیم. دوربین اصلی این دستگاه از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد که توسط دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. هر کدام از این سنسورها فلاش LED خودشان را دارند. دوربین سلفی این دستگاه درون حفره در مرکز نمایشگر قرار گرفته و ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند نوکیا به سیستم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - عامل اندروید ۱۱ مجهز شده و تا ۳ سال نسخه‌های اصلی اندروید را دریافت می‌کند. نوکیا همچنین متعهد شده که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - تا ۴ سال بطور ماهیانه برای این دستگاه آپدیت امنیتی منتشر کند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران

در بخش صوتی هم با اسپیکر استریو با حداکثر صدای ۹۶ دسی‌بل و فناوری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - پخش OZO روبه‌رو هستیم. سنسور اثر انگشت این گوشی جان‌سخت روی فریم آن قرار گرفته و همچنین از دکمه اختصاصی بهره می‌برد که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - کاربر می‌تواند آن را شخصی‌سازی کند.

نوکیا برای این گوشی هوشمند یک باتری ۴۶۳۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته و وعده داده که تا ۲ روز شارژدهی دارد. این دستگاه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - از شارژ سریع سیمی ۱۸ واتی و بی‌سیم ۱۵ واتی هم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی نوکیا XR20

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران

این گوشی هوشمند نوکیا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر ساری استان مازندران - رنگ‌های آبی و خاکستری روانه بازار می‌شود و همانطور که بالاتر گفتیم، تنها در یک نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. قیمت نوکیا XR20 برابر ۵۵۰ دلار است و فروش آن از ۲ شهریور شروع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوفر نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
عرض ادب شما دخانیات ساری اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در دخانیات شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone