🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21138.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آنگلا مرکل هکرهای وابسته به روسیه را به هک ایمیل‌های شخصی متهم کرد

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان می‌گوید «شواهد مستحکمی» دارد که نشان می‌دهند هکرهای وابسته به روسیه قصد نفوذ به ایمیل‌های شخصی او را داشته‌اند. هفته نامه «اشپیگل» آلمان هفته گذشته گزارش کرد که اداره اصلی ...

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان می‌گوید «شواهد مستحکمی» دارد که نشان می‌دهند هکرهای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - وابسته به روسیه قصد نفوذ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - به ایمیل‌های شخصی او را داشته‌اند.

هفته - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - نامه «اشپیگل» آلمان هفته گذشته گزارش کرد که اداره اصلی اطلاعات ارتش روسیه موسوم به گِ ار او (GRU) قصد داشته با هک کردن پارلمان آلمان، به ایمیل‌های دفتر انتخاباتی مرکل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - در سال ۲۰۱۵ دسترسی پیدا کند.

آنگلا مرکل می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم روابط خود را با روسیه قوی تر کنیم»، اما اعتراف کرد که حمله هکی روسیه در تلاش‌های این کشور - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - برای قوی تر کردن روابط تأثیر منفی گذاشته است.

هفته نامه اشپیگل می‌گوید پلیس جنایی فدرال آلمان و آژانس سایبری فدرال این کشور حمله هکی روسیه را بازسازی کرده و متوجه شده‌اند که دو آدرس ایمیل دفتر آنگلا مرکل مورد هدف هکرها قرار گرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران

به گزارش رویترز، پارلمان مرکزی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - فدرال آلمان (بوندستاگ) ماه مه سال ۲۰۱۵ هک شدن سیستم‌ها را کشف کرده است و در بررسی‌های خود متوجه شده که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - هکرها دست کم از ابتدای سال ۲۰۱۵ به دنبال نفوذ به ایمیل‌های پارلمان بوده‌اند. پارلمان آلمان نتوانسته نوع اطلاعات سرقت شده را تشخیص دهد.

به گزارش روزنامه Süddeutsche Zeitung، در تاریخ ۵ مه دولت آلمان دستور بازداشت یکی از افسران اطلاعاتی ارتش روسیه را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - که گمان می‌رود حملات هکی سال ۲۰۱۵ را انجام داده باشد، صادر کرده است.

این مظنون ۲۹ ساله «Dmitry Badin» نام داشته و عضو یکی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - ۱۲ افسر روسیه است که ایالات متحده آمریکا نیز به اتهام دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور او را تحت پیگرد قرار داده. به گفته FBI این گروه متهم است سیستم‌های انتخاباتی آمریکا را هک کرده و با انتشار فایل‌های سرقتی به دنبال مختل کردن انتخابات بوده است.

مسکو تمامی اتهامات مبنی بر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کلاردشت استان مازندران - هک دولت‌های خارجی را رد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیقباد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر آیا میتونم یه سوال بپرسم شما طویدره کلاردشت تعمیرات دارید
پاسخ: بله در طویدره شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone