🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22924.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ویروس کرونا تولید لپتاپ را به شدت کاهش می‌دهد

بخش عمده ای از لپتاپ ها در چین تولید می شوند اما شیوع ویروس کرونا در این کشور این صنعت را به شدت تحت تاثیر قرار داده و احتمالا طی سه ماهه جاری عرضه لپتاپ ...

بخش عمده ای از لپتاپ ها در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران - چین تولید می شوند اما شیوع ویروس کرونا در این کشور این صنعت را به شدت تحت تاثیر قرار داده و احتمالا طی سه ماهه جاری عرضه لپتاپ بین ۲۹ تا ۳۶ درصد افت خواهد کرد.

Quanta که سهم عمده ای از تولید مک بوک پرو و مک بوک ایر را در اختیار دارد، به خاطر محدودیت هایی که دولت چین پس از شیوع ویروس کرونا اعمال کرده بخشی از فرایند مونتاژ را به تایوان منتقل کرده اما مشکل اینجاست که به زودی موجودی قطعات ساخت چین به پایان می رسد.بنابراین اگر دولت پکن مجوز بازگشایی کارخانه های تولید قطعه را صادر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران - نکند، بازار لپتاپ به شدت با کمبود موجودی مواجه خواهد شد.

از آنجا که حدود ۹۰ درصد از کل نوت بوک های دنیا در چین تولید می شود، هر نوع چالشی در این بازار روی کل دنیا تاثیر خواهد گذاشت. بر اساس برآوردهای Digitimes Research عرضه جهانی این محصولات در سه ماهه اول ۲۰۱۹ شاهد افت ۲۹ تا ۳۶ درصدی خواهد بود که به مراتب از پیش بینی های اولیه که در حدود ۱۷ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران - درصد بود، شدیدتر است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران

تاثیر منفی ویروس کرونا بر صنعت فناوری تنها به لپتاپ محدود نمی شود و موبایل هم از آن در امان نمانده است. برای مثال فاکسکان به عنوان اصلی ترین تولید کننده آیفون پس از مدت ها تعطیلی اخیرا چراغ سبز را برای بازگشایی دو کارخانه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران - خود در چین که به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده بودند، از مقامات دریافت کرد و تنها با ۱۰ درصد از نیروی کار خود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر پل سفید استان مازندران - تولید آیفون را از سر گرفته است.

 

تماشا کنید: حمل ریکشای هندی با ربات بوستون داینامیکس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone