🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22936.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اوپو رینو ۳ پرو با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی معرفی شد

چند وقتی می‌شود که کمپانی اوپو از گوشی رینو ۳ پرو 5G رونمایی کرده است. با این حال این کمپانی چینی امروز تصمیم گرفته نسخه 4G گوشی محبوب خود را با دوربین سلفی ۲ گانه ...

چند وقتی می‌شود که کمپانی اوپو از گوشی رینو ۳ پرو 5G رونمایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - کرده است. با این حال این کمپانی چینی امروز تصمیم گرفته نسخه 4G گوشی محبوب خود را با دوربین سلفی ۲ گانه ۴۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند.

مهمترین ویژگی اوپو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - رینو ۳ پرو، دوربین سلفی دوگانه آن است که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - داخل یک حفره بزرگ در سمت چپ بالای نمایشگر OLED جای گرفته است. این حفره دو دوربین سلفی اصلی ۴۴ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۲.۸ اینچی و گشودگی دیافراگم ۲.۴ به همراه یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مونوکروم را در دل خود قرار داده. است. نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد رینو ۳ پرو، رزوشلون +‌FHD دارد که آن را با نسبت ۲۰ به ۹ در اختیار کاربران قرار داده است. زیر این نمایشگر نیز حسگر اثر انگشت پیدا می‌شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان

دوربین‌های ۴ گانه پشتی رینو ۳ پرو نیز با یک تفاوت جزئی با نسخه 5G آن به بازار عرضه خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - دوربین اصلی در این نسخه ۶۴ مگاپیکسلی بوده که آن را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی همراهی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - خواهند کرد. در نهایت نیز یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و این چینش را تکمیل می‌کند.

اوپو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - رینو ۳ پرو اولین گوشی وارد شده به بازار است که از پردازنده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - جدید مدیاتک هلیو P95 استفاده خواهد کرد. این چیپست یک پردازنده ۸ هسته‌ای دارد که دو هسته آن Cortex A75 هستند و از حداکثر فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند. گوشی جدید این کمپانی چینی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند در صورت نیاز، حافظه آن را به کمک کارت میکرو اس دی نیز افزایش دهند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان

گوشی‌های اوپو همواره به تکنولوژی شارژ سریعشان معرف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - هستند و رینو ۳ پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - انحصاری اوپو در عرض - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان - ۵۶ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. سیستم‌عامل این گوشی نیز اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری Color OS 7 خواهد بود. رینو ۳ پرو در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید و با قیمت ۴۱۵ دلار و ۴۵۵ دلار برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

- تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سبزوار استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone