🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22908.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصویر احتمالی گوگل پیکسل ۵ XL با طراحی نامتعارف ماژول دوربین

چند ماه بیشتر از معرفی پیکسل ۴ نگذشته، ولی اکنون شاهد افشا شدن تصویر قاب پشتی پیکسل ۵ XL هستیم. همان‌طور که در ادامه خواهید دید، به نظر می‌رسد گوگل طراحی نامتعارفی را برای ماژول ...

چند ماه بیشتر از معرفی پیکسل ۴ نگذشته، ولی اکنون شاهد افشا شدن تصویر قاب پشتی پیکسل ۵ XL هستیم. همان‌طور که در ادامه خواهید دید، به نظر می‌رسد گوگل طراحی نامتعارفی را برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - ماژول دوربین پرچمدار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - سال آینده خود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - انتخاب کرده است.

رندر زیر نشان می‌دهد که گوگل تصمیم دارد از ماژول ۳ گانه برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - پیکسل ۵ XL استفاده کند. از آن‌ جایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - که استفاده از دوربین سوم (احتمالا فوق عریض) نیازمند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - فضای اضافی است، گوگل به این نتیجه رسیده که ماژول مربعی که بسیار هم محبوب شده، نمی‌تواند به خوبی از پس وظایف خود بربیاید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان

ماژول استفاده شده در این گوشی، بیشتر به یک زمین دو و میدانی نصف شده شباهت دارد که فضای زیادی از قاب پشتی را اشغال می‌کند. سنسورهای داخل این ماژول نیز مانند یک صورت متعجب هستند که حتی از چینش آیفون ۱۱ پرو نیز بدتر طراحی شده‌اند. فلاش هم در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - مرکز این ۳ سنسور قرار دارد. به نظر می‌رسد باقی قاب پشتی از شیشه با روکش مات مانند آن‌چه که در آیفون ۱۱ پرو دیده‌ایم تشکیل شده باشد.

در رابطه با قاب جلویی اما هنوز اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - منتشر نشده ولی افشاکننده این تصویر می‌گوید همانند پیکسل ۴، از حاشیه نمایشگر بزرگی در قسمت بالایی برخوردار است تا دوربین و سنسورهای لازم برای تکنولوژی Face Unlock را در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان - خود جای دهد. البته پیش از این که این طرح را قضاوت کنید، لازم است بگوییم گوگل هر سال چندین طرح مختلف را بررسی می‌کند تا در نهایت طرح نهایی برای گوشی بعدی خود را انتخاب کند.

به همین دلیل انتظار می‌رود این طرح نیز به کل از گزینه‌های گوگل حذف شود. همچنین با توجه به این که این اولین تصویر لو رفته از پیکسل ۵ XL است، نمی‌توان چندان به آن دل خوش کرد و باید دید در ماه‌های پیش رو چه عکس‌ها و اطلاعاتی از پرچمدار بعدی کمپانی کالیفرنیایی منتشر می‌شود.

- تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کردکوی استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone