🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22930.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جمع‌آوری هزاران امضا برای لغو نمایشگاه SXSW به خاطر هراس از کرونا

شیوع ویروس کرونا در کشور آمریکا و جان باختن شهروندان این کشور، باعث شده تا موج جدیدی از هراس در مردم به وجود بیاید. در همین راستا یک درخواست رسمی برای لغو نمایشگاه SXSW به شهردار ...

شیوع ویروس کرونا در کشور آمریکا و جان باختن شهروندان این کشور، باعث شده تا موج جدیدی از هراس در مردم به وجود بیاید. در همین راستا یک درخواست رسمی برای لغو نمایشگاه SXSW به شهردار شهر آستین تگزاس ارائه شده که تاکنون بیش از ۱۰ هزار امضا جمع‌آوری کرده است.

نمایشگاه SXSW یا (South by Southwest) بیشتر یک جشنواره رسانه محور بوده و شرکت‌های رسانه‌ای، سازندگان فیلم، موسیقی و تولیدکنندگان محتوای تعاملی دستاوردهای جدید خود را به نمایش می‌گذارند که هر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - سال در تاریخ ۱۳ الی ۲۲ مارس (۲۳ اسفند الی ۳ فروردین) در شهر آستین تگزاس برگزار می‌شود. این درخواست که بر بستر Change.org تنظیم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - شده، توسط خانم شیلا لی (Shayla Lee) نوشته شده است. او در این رابطه می‌گوید:

من نگران صدها هزار نفری هستم که در ماه مارس برای بازدید از نمایشگاه SXSW به آستین سفر خواهند کرد. من باور دارم که رویدادی این چنینی، کمک بسیاری به شیوع بیشتر ویروس کرونا خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان

او این درخواست را خطاب به سازمان کنترل پیشگیری بیماری‌های آمریکا ‌(CDC)، فرماندار شهر آستین و وزارت بهداشت عمومی آستین نوشته و تاکنون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - ۱۰ هزار امضا جمع کرده است. با این حال چند روز پیش وب سایت رسمی نمایشگاه SXSW اعلام کرد که این جشنواره بر اساس برنامه قبلی پیش خواهد رفت و به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نمی‌شود:

رویداد SXSW 2020 بر اساس برنامه خود پیش خواهد رفت و ما آن را به کمک مشاوره‌های سازمان بهداشت جهانی برگزار خواهیم کرد. همچنین از بازدیدکنندگان درخواست می‌کنیم که اصول بهداشتی و پیشگیری را رعایت کنند. تلاش می‌کنیم تا از شیوع - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - ویروس کرونا جلوگیری کنیم و شرایط را همواره تحت نظر خواهیم داشت.

با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - این حال بر اساس گزارش‌های رسمی، تاکنون ۱۱ مورد مبتلا به ویروس کرونا در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - ایالت تگزاس اعلام شده که هیچ کدام بر اثر شیوع ویروس در این ایالت آلوده نشده‌اند. اکثر آن‌ها از مناطق قرنطینه در ووهان، کشتی دایاموند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنندج استان کردستان - پرینسس و پایگاه نیروی هوایی آمریکا به سن آنتونیو منتقل شده‌اند. گفتنی است که سال گذشته بیش از ۷۹ هزار نفر از نمایشگاه SXSW بازدید کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب وقت بخیر منطقه شهرک آبیدر سنندج سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در شهرک آبیدر شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone