🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22939.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آمار رسمی مبتلایان به کرونا در ایران به ۱۵۰۱ نفر رسید

وزارت بهداشت ایران در تازه‌ترین آمار رسمی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ۱۵۰۱ نفر رسیده است. بر اساس این گزارش تا صبح روز دوشنبه ۱۲ اسفند ۶۶ نفر ...

وزارت بهداشت ایران در تازه‌ترین آمار رسمی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ۱۵۰۱ نفر رسیده است. بر اساس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - این گزارش تا صبح روز دوشنبه ۱۲ اسفند ۶۶ نفر در اثر ابتلا به این ویروس در ایران - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - جان خود را از دست داده‌‎اند.

به گفته وزارت بهداشت ایران از میان ۷۲۸۰ مراجعه‌کننده تا کنون ۴۳۱۲ مورد مشکوک تشخیص داده شده و آزمایش شده‌اند. طبق آمار جدید تعداد بهبودیافتگان در یک روز گذشته ۲۹۱ نفر بوده است. این آمار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - توسط «علیرضا رئیسی» معاون وزیر بهداشت اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران

به گفته رییسی بیشترین استان‌های درگیر تهران، قم و گیلان است. معاون بهداشت وزارت بهداشت بیان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - کرد: «روزانه یک هزار و ۲۰۰ تست در انستیتو پاستور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - انجام می‌شود. البته این تست‌ها فقط در حد غربالگری است و اگر علائم مثبت باشد بیمار محسوب شده و فرد تحت درمان قرار می‌گیرد، اما برای قطعی کردن جواب آزمایش، تست به تهران فرستاده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - می‌شود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - بنابراین تفاوت آمار استان و وزارت بهداشت به همین علت رخ می‌دهد.»

بر اساس اعلام وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت گذشته، در استان تهران ۲۲۵ مورد جدید، قم ۶۲ مورد، گیلان ۵۳ مورد، اصفهان ۲۳ مورد، مرکزی ۱۸ مورد، قزوین ۱۸ مورد، خراسان رضوی ۶ مورد، فارس ۸ مورد، کرمانشاه یک مورد، مازندران ۱۲ مورد، البرز ۱۰ مورد، هرمزگان ۷ مورد، خوزستان ۱۲ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، آذربایجان غربی ۴ مورد، ایلام ۲ مورد، خراسان جنوبی ۳ مورد، کرمان ۲ مورد و یزد یک مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آمل استان مازندران - جدید قطعی ابتلا به کووید ۱۹ ثبت و گزارش شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone