🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22910.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

چرا اینستاگرام اپ مخصوص آیپد ندارد؟

اخیرا کاربری از مدیرعامل اینستاگرام پرسیده چرا با وجود این که دو ماه هم از سال ۲۰۲۰ می‌گذرد، هنوز برنامه اختصاصی برای آیپد توسعه داده نشده است. سوال این کاربر ذهن بسیاری دیگر را هم ...

اخیرا کاربری از مدیرعامل اینستاگرام پرسیده چرا با وجود این که دو ماه هم از سال ۲۰۲۰ می‌گذرد، هنوز برنامه اختصاصی برای آیپد توسعه داده نشده است. سوال این کاربر ذهن بسیاری دیگر را هم مشغول کرده بود، ولی اکنون می‌دانیم علت چیست: اولویت‌ها.

آدام موسری (Adam Mosseri) مدیرعامل اینستاگرام در پاسخ به کاربر کنجکاو - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - می‌گوید، این کمپانی از منابع لازم برای توسعه آپ آیفون و آیپد به صورت همزمان برخوردار نیست و به همین دلیل است که تاکنون تنها برنامه آیفون توسعه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - داده شده است. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - او می‌گوید اینستاگرام آیفون آن قدر کار می‌برد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - و آن قدر سودده است که اصلا نمی توان وقتی برای توسعه اپ مخصوص آیپد گذاشت.

موسری می‌گوید:

ما خودمان نیز دوست داریم اپلیکیشن مخصوص آیپد را توسعه دهیم، اما ما توسعه‌دهندگانی محدود با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - حجم کار بالا داریم. در نتیجه برنامه آیپد هنوز به یک اولویت تبدیل نشده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس

این اولین بار است که کمپانی اینستاگرام از سختی‌های توسعه اپ آیپد می‌گوید. ماه پیش هم از این کمپانی پرسیده شد چرا اضافه کردن پیام‌های خصوصی به اینستاگرام تحت وب، اولویت مهم‌تری نسبت به توسعه اپ آیپد می‌شود؟ پاسخ این کمپانی به این سوال این گونه بود:

پیام‌های خصوصی باعث می‌شود افراد با نزدیکانشان در تماس باشند.

البته پیش از این نیز اپ‌های شخص ثالثی برای آوردن تجربه اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - به آیپد وجود داشتند ولی این کمپانی با تغییر در API های خود، این برنامه‌ها را به کل از چرخه خارج کرد. اکنون تنها راه‌های تجربه اینستاگرام در آیپد این است که از برنامه آیفون استفاده کنید که البته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - با مقیاس درستی رندر نمی‌شود. راه‌حل دوم این است که از نسخه تحت وب استفاده کنید و از آن جایی که می‌توان به سادگی آن را به هوم اسکرین اضافه کرد، می توان به نوعی آن را به عنوان برنامه اختصاصی پذیرفت. البته که نسخه تحت وب هیچ‌گاه جای برنامه اصلی را نمی‌گیرد ولی حداقل تا زمانی که فیسبوک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - با آن عظمت، بتواند چند نفر را برای توسعه اپ آیپد استخدام کند، کارتان را راه می‌اندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone