🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22917.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ماسک صورت هم حریف فناوری تشخیص چهره چین نمی‌شود

با گسترش چشمگیر ویروس کرونا در چین و استفاده شهروندان از ماسک، کار دولت چین برای شناسایی چهره افراد سخت شده است. ظاهرا برخی کمپانی های این کشور به توسعه الگوریتم های هوشمند برای تشخیص ...

با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - گسترش چشمگیر ویروس کرونا در چین و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - استفاده شهروندان از ماسک، کار دولت چین برای شناسایی چهره افراد سخت شده است. ظاهرا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - برخی کمپانی های این کشور به توسعه الگوریتم های هوشمند برای تشخیص چهره افراد حتی در صورت استفاده از ماسک روی آورده اند.

کمپان Megvii - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - اخیرا خواستار دریافت وام ۱۰۰ میلیون یوانی از دولت پکن شده است. به گفته رویترز هدف آنها استفاده از این کمک مالی برای بهینه سازی فناوری هایی است که توانایی شناسایی شهروندان حتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - در صورت پوشیدن ماسک را دارند.

Megvii با تکذیب این گزارش مدعی شده این وام برای بهبود الگوریتم هوش مصنوعی به کار برده خواهد شد که دمای بالای بدن افراد را در میان جمعیت تشخیص می دهد. از آنجا که یکی از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - نشانه های ابتلا به ویروس کرونا تب بالا است، احتمال اینکه فردی با دمای بدن بالا مبتلا به این بیماری مهلک باشد، بیش از بقیه است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان

برنامه اولیه Megvii جمع آوری سرمایه از طریق عرضه عمومی سهام در هنگ کنگ بود اما پس از آنکه به اتهام مشارکت در نقض حقوق بشر در لیست تحریم آمریکا قرار گرفت، از اینکار منصرف شد.

یکی دیگر از شرکت هایی که به استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به مهار ویروس کرونا روی آورده، بایدو است. چین برای مهار ویروس کرونا پوشیدن ماسک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - در برخی مناطق را الزامی کرده و با خاطیان برخورد می کند.

بایدو که پیش از این توانایی خود در حوزه تشخیص چهره را اثبات کرده، اینبار با استفاده از ۱۰۰ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - هزار تصویر یک الگوریتم هوش مصنوعی را به گونه ای آموزش داده که عدم استفاده افراد از ماسک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - را با دقت ۹۶.۵ درصد تشخیص می دهد.

چین پیش از این هم اپلیکیشنی به نام Close Contact را عرضه کرده بود که در صورت نزدیک شدن کاربران به افراد مبتلا به ویروس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر لاهیجان استان گیلان - کرونا به آنها هشدار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone