🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22912.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ناظمی: کاهش کیفیت اینترنت ناشی از حمله سایبری گسترده به زیرساخت کشور است

از روز گذشته اختلال‌های بیشتری در دسترسی کاربران به اینترنت در داخل ایران مشاهده و گزارش شده است. «امیر ناظمی»، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، تایید کرد که اختلال‌های اخیر ناشی از حمله ...

از روز گذشته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - اختلال‌های بیشتری در دسترسی کاربران به اینترنت در داخل ایران مشاهده و گزارش شده است. «امیر ناظمی»، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، تایید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - کرد که اختلال‌های اخیر ناشی از حمله سایبری به زیرساخت‌های کشور هستند و حاکمیت نقشی در کاهش کیفیت اینترنت نداشته است.

این روزها از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - گوشه و کنار، اخباری مبنی‌ بر حملات هکری و حمله به زیرساخت‌های کشور شنیده می‌شود و هفته گذشته نیز گسترده‌ترین حمله تجربه‌شده در تاریخ ایران علیه زیرساخت‌های کشور اجرا شد که به گفته مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت ایران، پیش از این نظیر نداشته است. هنگام بروز این اختلالات وب‌سایت نت‌بلاکس، که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - ترافیک اینترنت سراسر جهان را رصد می‌کند، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - در توییتی از افت ۷۵‌درصدی ارتباط اینترنتی در ایران خبر داد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان

از روز گذشته تا کنون نیز گزارش‌های مختلفی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - از اختلال در دسترسی کاربران به اینترنت مشاهده شده است. حال رییس سازمان فناوری کشور در گفتگوی خود با ایسنا اعلام کرده که این حملات سازمان یافته بسیار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - گسترده است و از خارج - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - کشور به زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد: «این حملات در این سطحی که الان وجود دارد، هیچ‌وقت نبوده و پیک حملات نسبت به کل حملات در تاریخ گذشته ایران، از هفته پیش دو برابر شده است.»

وی با بیان این‌که شرکت ارتباطات زیرساخت کشور این موضوع را کنترل می‌کند که حملات از بیرون به داخل کشور وارد نشود، افزود:

«مقابله با این حملات DDoS با استفاده از یک سپر محافظ است که ما زیرساخت‌های داخل را در برابر حملات بیرون محافظت کنیم، البته این بدان معنا نیست که همه حملات از خارج کشور است، بلکه از داخل هم حملاتی داریم. از طرفی بعضی دیتاسنترهای ما تاکنون با چنین حملاتی مواجه نبوده‌اند و آمادگی لازم را هم نداشتند که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - بخواهند با این حملات برخورد کنند.»

به زبان ساده، حمله DDoS زمانی رخ می‌دهد که چندین سیستم به‌طور هم‌زمان با ارسال بسته‌های بسیار زائد، به پهنای باند یا منابع سیستم مورد هدف، حمله کنند. پس از این حمله سیستم مورد هدف، قادر به ارائه سرویس نرمال خود نخواهد بود. در حقیقت هدف از این حمله از کار انداختن سرورها با ارسال بسته‌های بیشماری بوده است

رییس سازمان فناوری درباره تاثیر این حملات اینترنتی بر زیرساخت‌ها نیز گفت: «کیفیتی که مردم دریافت می‌کنند، تحت تاثیر قرار گرفته است. ما نگرانیم با حمله کاری کنند که کیفیت اینترنت کاهش یابد و از این طریق نارضایتی ایجاد شده و یا این نگرانی ایجاد شود که خود حاکمیت کیفیت اینترنت را پایین می‌آورد.»

ناظمی باور دارد در این شرایط با کاهش کیفیت اینترنت، کافی است این شایعه هم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - ایجاد شود که دولت اینترنت را قطع کرده که متاسفانه پذیرفتنش هم برای مردم راحت است. او ضمن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - ابراز نگرانی از احتمال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کردستان استان کردستان - پیش آمد این موضوع تاکید می‌کند که دولت تمام سعی خود را در دفع این حملات به کار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone