🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22935.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آلفابت از پروژه تایدال ایکس برای حفاظت از اقیانوس و ماهی‌ها رونمایی کرد

کمپانی مادر گوگل به نام آلفابت چندین بخش مختلف برای تحقیق و توسعه دارد. یکی از بخش‌های این کمپانی که پروژه‌های بلندپروازانه را پیش می‌برد، تایدال ایکس نام دارد. این بخش اخیرا توانسته سیستم تشخیص ...

کمپانی مادر گوگل به نام آلفابت چندین بخش مختلف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - برای تحقیق و توسعه دارد. یکی از بخش‌های این کمپانی که پروژه‌های بلندپروازانه را پیش می‌برد، تایدال ایکس نام دارد. این بخش اخیرا توانسته سیستم تشخیص رفتار ماهی‌ها را فراهم کند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - تا در آینده بتواند از محیط‌زیست دریایی، حفاظت کند.

پروژه تایدال ایکس (Tidal X) با هدف حفاظت از اکوسیستم دریایی تشکیل شده و عوامل آن اعلام - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - کرده‌اند که اگر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - جلوی آلوده شدن دریا‌ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - و اقیانوس‌ها گرفته نشود، در آینده‌ای نزدیک، تعداد پلاستیک‌ها از ماهی‌ها بیشتر می‌شود. این کار باعث - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - در خطر افتادن یکی از منابع طبیعی دفع کربن و منابع تغذیه انسان‌ها خواهد شد. این مشکل حیاتی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که ماهی‌گیری بی‌رویه را به خاطر بیاوریم.

سیستم تغذیه‌ای که از طریق ماهی‌گیری به دست می‌آید، بیش از ۳ میلیارد انسان را از لحاظ غذایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - تامین می‌کند، در نتیجه انسان‌ها ممکن است هیچ ایده‌ای نداشته باشند که در حال از بین بردن این منبع گران‌بها هستند. اینجاست که پروژه تایدال ایکس با هدف توسعه تکنولوژی‌های مدرن، قصد دارد افق روشنی از اتفاقات زیر آب را به تصویر بکشد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان

در طول ۳ سال گذشته، مهندسین پروژه تایدال ایکس به پرورشگاه‌های ماهی در سراسر دنیا سفر کرده و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - با آن‌ها در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - رابطه با کاهش پسماند‌ها و مواد شیمیایی گفت و گو کردند. نتیجه آن توسعه یک سیستم زیرآبی متشکل از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - چندین دوربین است که به کمک یادگیری ماشین، قصد دارد ابعادی از رفتار ماهی‌ها را تفسیر کند که چشم انسان قادر به انجام آن نیست.

یکی از محققین پروژه تایدال ایکس می‌گوید:

سیستم ما می‌تواند رفتار هزاران ماهی اعم از نوع - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - غذا خوردن، حرکت کردن و اطلاعات محیطی مانند اکسیژن و دمای آب را مشاهده و پایش کند. این قابلیت‌ها به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - پرورش‌دهندگان ماهی این اجازه را می‌دهد که سلامت ماهی‌های خود را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - پایش کنند و تصمیم‌های منطقی‌تر و عاقلانه‌تری در نوع و میزان تغذیه آن‌ها بگیرند. در نهایت این کار منجر به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - کاهش هزینه‌ها و آلاینده‌ها خواهد شد.

با این حال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - دانشمندان پروژه تایدال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - ایکس قصد دارند به کمک تجربیاتی که در زمینه تشخیص رفتار ماهی‌ها به دست‌ آورده‌اند، تکنولوژی خود را به بخش‌‌های دیگر نیز وارد کرده و در آینده‌ای نزدیک مشکلات دیگر این چنینی را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسدآباد استان همدان - نیز برطرف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone