🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22934.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز ۱۰، سیستم را از کار می‌اندازد

کمتر زمانی پیش آمده که کاربران ویندوز ۱۰ بدون دردسر و به سادگی آپدیت‌های جدید را روی سیستم خود نصب کنند. آپدیت KB4535996 نیز به سان دیگر آپدیت‌های ویندوز ۱۰، مشکل دارد. شاهکار جدید مایکروسافت این ...

کمتر زمانی پیش آمده که کاربران ویندوز ۱۰ بدون دردسر و به سادگی آپدیت‌های جدید را روی سیستم خود نصب کنند. آپدیت KB4535996 نیز به سان دیگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - آپدیت‌های ویندوز ۱۰، مشکل دارد. شاهکار جدید مایکروسافت این بار از ابتدا نصب نمی‌شود یا اگر هم بشود، کامپیوتر شما را به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - زانو در می‌آود.

آپدیت KB4535996 یک بروزرسانی انتخابی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - است، یعنی لازم نیست که حتما آن را نصب کنید و این کاملا به شما بستگی دارد. البته فارغ از مشکلاتی که برای کامپیوتر شما به بار می‌آورد، نصب آن چندین باگ مهم مانند مشکلات جستجوی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - یکپارچه ویندوز و گلیچ‌های پرینت را از بین می‌برد، ولی با همت مایکروسافت فعلا نمی‌توانید از این بروزرسانی استفاده کنید، زیرا نصب نمی‌شود. یک کاربر ویندوز ۱۰ به خوبی شرایط را شرح می‌دهد:

ویندرو آپدیت KB4535996 را به عنوان بروزرسانی انتخابی معرفی می‌کند؛ یعنی من می‌توانم تصمیم بگیرم که آن را نصب کنم یا خیر. این آپدیت از صفر تا ۱۰۰ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - دانلود می‌شود، سپس از صفر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - ۱۰۰ نصب شده و پس از راه‌اندازی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - مجدد تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - ۶ درصد جلو می‌رود و در نهایت ارور‌های 0x800f0922 و 0x80070003 را می‌دهد. عیب‌یاب مایکروسافت هم چیزی را پیدا نمی‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان

بسیاری از کاربران نیز با صفحه آبی مرگ یا BSOD رو به رو شده‌اند. یعنی نرم‌افزار و سخت‌افزار سیستم آن‌ها در برقراری ارتباط با یکدیگر به مشکل می‌خورد. این دسته از کاربران برای برطرف کردن این مشکل آپدیت KB4535996 را حذف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - کرده تا همه چیز دوباره به شرایط عادی برگردد. در نتیجه اگر علاقه ندارید سیستم شما هنگ کند یا مشکلات بیشتری به آن اضافه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - شود، بهتر است این آپدیت را نصب نکنید یا اگر در حال نصب آن‌ هستید، از ادامه فرایند صرف نظر کنید.

اگر هم بروزرسانی فوق را نصب کرده و به مشکلات گفته شده برخورده‌اید، بهتر است آن را پاک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - کنید و تا برطرف نشدن آن توسط کمپانی ردموندی، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - از نصب مجدد آن خودداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone