🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22920.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

امکان «درخواست تاکسی» از طریق اپلیکیشن تپسی فراهم شد

امکان درخواست تاکسی‌های زرد و سبز شهری در اپلیکیشن تپسی، سرویس جدیدی است که این شرکت به کاربران خود ارائه کرده است. با استفاده از این سرویس، کلیه مسافران این تاکسی اینترنتی می‌توانند برای سفرهای ...

امکان درخواست تاکسی‌های زرد و سبز شهری در اپلیکیشن تپسی، سرویس جدیدی است که این شرکت به کاربران خود ارائه کرده است. با استفاده از این سرویس، کلیه مسافران این تاکسی اینترنتی می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری خود، درخواست سفر با تاکسی‌های زرد و سبز دهند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - و از امکانات ویژه نظیر تردد در طرح ترافیک این ماشین‌ها بهره‌مند شوند.

این اقدام به دنبال امضای قراردادی میان سازمان تاکسیرانی و شرکت تپسی و افزایش دامنه همکاری این دو مجموعه صورت گرفته است. با امضای این قرارداد و صدور مجوز فعالیت تاکسی‌های شهری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - در سامانه تپسی، در حال حاضر بخش بزرگی از تاکسی‌های شهری در سامانه تپسی ثبت نام کرده و مشغول فعالیت هستند.

در نتیجه افزوده شدن سرویس درخواست تاکسی به اپلیکیشن تپسی، آن دسته از مسافرانی که به هر دلیل، مانند وارد شدن به محدوده طرح ترافیک در طول روز، مایل به استفاده از تاکسی‌های زرد و سبز هستند، می‌توانند به صورت اختصاصی برای این دسته از تاکسی‌ها درخواست سفر دهند.

سرویس درخواست تاکسی، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - یکی از مجموعه قابلیت‌های جدیدی است که تپسی به تازگی از آنها رونمایی کرده است و در حال حاضر هزینه این سفر معادل سفرهای عادی تپسی است اما به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور و با محبوبیت این مساله بین کاربران، تفاوت نرخی بین درخواست تاکسی و دیگر ماشین‌های تپسی صورت بگیرد.

در ادامه تغییرات تپسی، این مجموعه، اپلیکیشن جدید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - خود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - کاربران سیستم عامل iOS را نیز معرفی کرده است. در اپلیکیشن جدید iOS، تمامی قابلیت‌ها و سرویس‌های اضافه شده پس از تغییرات اخیر تپسی، به چشم می‌خورند.

از جمله تغییرات اپلیکیشن مسافر تپسی برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - کاربران سیستم عامل iOS می‌توان به افزوده شدن باشگاه مشتریان، بهبود سرویس لاین، سرویس جدید درخواست تاکسی و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - البته تغییرات هویت بصری و معماری اپلیکیشن در جهت تسهیل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر جویبار استان مازندران - استفاده از این اپلیکیشن نام برد.

گفتنی است پس از اعمال محدودیت‌های شرکت اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی و از دسترس خارج شدن این اپلیکیشن‌ها، تیم تپسی برای جبران این محدودیت، نسخه تحت وب اپلیکیشن را ارائه داده بود. نسخه تحت وب تپسی دارای قابلیت‌های مشابه اپلیکیشن موبایلی است و کاربران iOS می‎توانند سرویس‌های مشابه اپلیکیشن را دریافت کنند .

نسخه جدید اپلیکیشن مسافر تپسی ویژه سیستم عامل iOS، هم اکنون در بسترهای دریافت اپلیکیشن‌های موبایلی چون «سیب اپ» و «سیبچه» در دسترس است. همچنین آن دسته از کاربرانی که به این بسترها دسترسی ندارند، می‌توانند همچنان از نسخه تحت وب تپسی استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone