🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22904.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نقشه جدید آمریکا برای ضربه به هواوی؛ فشار به سازندگان چیپست

دولت ترامپ برای متوقف کردن تولید چیپست های کرین هواوی در پی وضع قوانین جدیدی است که با وارد کردن فشار به چیپ سازهای خارجی آنها را از همکاری با این شرکت منع می کند. ...

دولت ترامپ برای متوقف کردن تولید چیپست های کرین هواوی در پی وضع قوانین جدیدی است که با وارد کردن فشار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - به چیپ سازهای خارجی آنها را از همکاری با این شرکت منع می کند.

هواوی به لطف واحد طراحی چیپست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - خود پس از تحریم های گسترده آمریکا بر خلاف ZTE زمین گیر نشد. واحد های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - سیلیکون این شرکت چیپست های کرین را در لیتوگرافی‌های مختلف و با سرعت کلاک های متنوع طراحی می کند که از مدل های اقتصادی تا پرچمدارهای قدرتمندی نظیر کرین ۹۹۰ را در برمی گیرد.

های سیلیکون هم مثل بسیاری از شرکت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - های دیگر تولید چیپست های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - خود را به «صنایع نیمه هادی تایوان» (TSMC) می سپارد. TSMC بزرگترین تولید کننده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - چیپست موبایل در جهان است و تولید تراشه های آیفون و کوالکام را نیز بر عهده دارد؛ حالا اما دو منبع آگاه مدعی شده اند که دولت ترامپ پیش نویسی را آماده کرده که TSMC را از همکاری با هواوی منع می کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

بر اساس این طرح کمپانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - هایی که از تجهیزات تولید چیپ آمریکایی استفاده می کنند، پیش از عرضه محصولات به هواوی باید مجوز بگیرند. هرچند به گفته یکی از منابع احتمال تصویب این طرح چندان زیاد نیست اما در صورت عملی شدن عواقب سنگینی برای کمپانی چینی خواهد داشت چرا که در صورت استفاده سامسونگ از تجهیزات آمریکایی این شرکت هم امکان همکاری با هواوی را نخواهد داشت.

سخنگوی TSMC در واکنش به انتشار این خبر اعلام کرده که به جواب دادن سوالات فرضی یا اظهار نظر در مورد یک مشتری خاص تمایلی ندارد. خود هواوی هم فعلا در این مورد سکوت کرده است.

آمریکا از اردیبهشت ماه امسال هواوی را به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - بهانه جاسوسی برای دولت پکن به فهرست تحریم های خود اضافه کرد. از آن زمان این شرکت با توسعه اپ استور اختصاصی و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - استفاده از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - اندروید AOSP توانسته با تحریم ها مقابله کند و باید دید در صورت محروم شدن از تولید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - چیپست چه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - راهی را در پیش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone