🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22919.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی خبری داد: رفع مشکلات فنی رمز دوم پویا در بانک‌ها در دستور کار است

رمز پویا که در بهمن ماه به تدریج در بانک‌ها اجرایی شده همچنان با مشکلات ریز و درشتی همراه است و برخی کاربران نتوانسته‌اند علی رغم تمهیدات دیده شده، از رمز پویای خود به درستی ...

رمز پویا که در بهمن ماه به تدریج در بانک‌ها اجرایی شده همچنان با مشکلات ریز و درشتی همراه است و برخی کاربران نتوانسته‌اند علی رغم تمهیدات دیده شده، از رمز پویای خود به درستی استفاده کنند. در همین راستا بانک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - مرکزی اعلام کرده که تمام تلاش خود را برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - شناسایی و رفع موانع اجرایی این طرح به کار گرفته و از شهروندان خواسته تا در بهبود این طرح کمک کنند.

اخیرا شکایات متعددی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده مبنی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - بر اینکه تراکنش‌های زیر صد هزار تومان آنها مستلزم استفاده از رمز پویا در برخی بانک‌ها است و یا عده‌ای دیگر می‌گویند که پیامک دریافتی رمز یکبار مصرف آنها، کار نمی‌کند و رمز نادرستی به آنها داده می‌شود. جدا از این مشکلات، عده‌ای از کاربران نیز با وجود انجام کارهای بانکی لازم، همچنان در برخی درگاه‌های بانکی مشکل دریافت رمز یکبار مصرف (پویا) را دارند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده که مرحله - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - دوم اجرای طرح رمز پویا مبنی بر حذف رمز دوم ثابت، همزمان با اعمال معافیت برای تراکنش‌ها با مجموع مبالغ تا سقف یک میلیون ریال بصورت روزانه، از روز ۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه بصورت تدریجی توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری، با نظارت و اهتمام بانک مرکزی اجرا شده است. اما باید گفت با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - کشور، افت در  تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.

در بیانیه بانک مرکزی آمده که ضمن بررسی دقیق وضعیت شبکه پرداخت و بانکی کشور، طی هماهنگی با بانک‌ها، اقدامات اصلاحی را برای رفع کاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز شده است. بانک مرکزی وعده داده طی روز‌های آتی نیز با پیگیری و توجه بیشتر شاهد بهبود شرایط در این زمینه خواهیم بود.

در بیانیه اخیر بانک مرکزی اعلام شده که مرکز تماس رمز پویا (کاشف) با شماره ۹۱۰۰۹۹۶۰ آماده دریافت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد از سوی مردم است.

بیشتر بخوانید:

آموزش نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف (رمز پویا) از همه بانک‌ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone