🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31856.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معاون فنی همراه اول: تا سال ۱۴۰۰ فناوری 5G را در شهرهای بزرگ ارائه می‌کنیم

«مرتضی طاهری بخش»، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که این اپراتور بین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰، نسل پنجم شبکه موبایل را در اختیار کاربران این اپراتور قرار ...

«مرتضی طاهری بخش»، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که این اپراتور بین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰، نسل پنجم شبکه موبایل را در اختیار کاربران این اپراتور قرار خواهد داد:

«همراه اول از سال ۹۶ مسیری را شروع کرد تا بتواند بر فناوری 5G مسلط شود. ما با تشکیل تیم‌های مشترکی با دانشگاه شریف و تربیت مدرس، و استفاده از مشاور خارجی، رصد فناوری را شروع کرده‌ایم. بر همین مبنا تحقیقاتی را شروع‌ کرده‌ایم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - تا بتوانیم شبکه خود را برای بحث‌های مرتبط به 5G آماده کنیم. فکر می‌کنم برای سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ شبکه بتواند در شهرهای بزرگ به شکل محدود، بحث مربوط به 5G را داشته باشد.»

او همچنین دراین گفتگو اشاره می‌کند که نهایی سازی استاندارد‌های 5G باید در انتهای سال ۲۰۱۸ انجام می‌شد که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - این اتفاق هنوز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - رخ نداده است. معاون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - همراه اول در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه این فناوری چه تاثیری روی زندگی کاربران ایرانی خواهد داشت، گفت:

«فناوری 5G سه ویژگی دارد. بحث اول، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - مربوط به دسترسی به سرعت‌های چند گیگابیتی است. بحث بعدی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - مربوط به تاخیر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - کمتر از ۱۰ میلی‌ثانیه و پایداری بسیار بالای شبکه است. بحث نهایی هم به Massive Connection و Massive IoT مرتبط است. این سه ویژگی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - باید وجود داشته باشد تا بگوییم شبکه 5G داریم. سرعت ملموس‌ترین بخش است اما این به تنهایی کافی نیست. این فناوری تاثیر زیادی روی اقتصاد، ایجاد شغل‌های جدید و GDP خواهد داشت.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان

همه این‌ها در حالی است که کاربران موبایل در ایران اعتقاد دارند نسل چهارم فعلی که از سوی اپراتورها ارائه می‌شود، «4G واقعی» نیست. زمانی هم که به استانداردهای 4G نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این شبکه توانایی ارائه سرعتی معادل ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را داراست. با این حال طاهری بخش با تاکید بر این موضوع که آنچه امروز در ایران ارائه می‌شود، 4G واقعی است، در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - پاسخ به این سوال که آیا اکنون 4G واقعی داریم یا خیر، می‌گوید:

«عدد ۳۰۰ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - مگابیت به شکل تئوری و برای یک کاربر است. اما وقتی در اطراف یک سایت، بیش از هزار کاربر وجود دارد، این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - منابع تقسیم می‌شود و به مشترک سرعت پایین‌تر می‌رسد. اما در نقاط خلوت‌تر و در ساعاتی که کاربران کمتری آنلاین هستند، دریافت سرعت تا ۱۰۰ مگابیت محتمل است.»

نسخه کامل مصاحبه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویدیویی دیجیاتو با مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول را تماشا کنید. لازم به اشاره است که در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویژه برنامه ویدیویی دیجیاتو برای نمایشگاه MWC  در مورد فناوری 5G، بخش‌های اصلی این مصاحبه منتشر شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فراتاگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
ولیعصر بویین زهرا هم خدمات دارید.
پاسخ: بله در ولیعصر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone