🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19609.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل هک شد؛ انتشار ۲۰ گیگابایت فایل محرمانه در اینترنت

هکرها فلدری حاوی ده‌ها گیگابایت فایل محرمانه مربوط به بخش مهندسی تراشه اینتل را در اینترنت منتشر کردند. بر اساس گزارش Tom's Hardware، هکرها لینک دانلود فلدری حاوی ۲۰ گیگابایت فایل متعلق به بخش مهندسی ...

هکرها فلدری حاوی ده‌ها گیگابایت فایل محرمانه مربوط به بخش مهندسی تراشه اینتل را در اینترنت منتشر کردند.

بر اساس گزارش Tom's Hardware، هکرها لینک دانلود فلدری حاوی ۲۰ گیگابایت فایل متعلق به بخش مهندسی تراشه اینتل را منتشر کرده‌اند. این فلدر که اوایل سال جاری میلادی از اینتل به سرقت رفته اولین بار در تلگرام به اشتراک گذاشته شده است.

هکرها مدعی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - هستند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - که فایل‌های سرقتی تاکنون در هیچ سایتی منتشر نشده و محرمانه هستند. نکته بسیار عجیب اینکه فایل‌های زیپ داخل فلدر با پسوردهای Intel123 یا intel123 استخراج می‌شوند و آنطور که منبع گزارش می‌کند شرکت اینتل احتمالاً این پسوردها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - را روی فایل‌ها گذاشته است.

اینتل می‌گوید فایل‌ها ظاهراً از بخش Resource and Design Center این شرکت لو رفته‌اند که اطلاعات مورد نیاز مشتریان، شرکت‌های همکار و دیگر شرکت‌های شخص ثالث را از طریق ثبت نام در اختیار آنها قرار می‌دهد. به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - گفته اینتل فردی با دسترسی به این بخش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - فایل‌ها را دانلود و منتشر کرده است.

Tom's Hardware لیست عریض و طویل فایل‌های درون این فلدر را منتشر کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - که در آن انواع فایل‌های مختلف از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - فایل ایندیزاین مربوط به بخش بازاریابی گرفته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - تا فایل‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - Binary درایور دوربین که اینتل برای اسپیس اکس توسعه داده به چشم می‌خورند. به گفته این سایت در این فلدر احتمالاً - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - فایل‌هایی قرار گرفته که دارای درب پشتی هستند چراکه هکرها از کاربران درخواست کرده‌اند تا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - آنها را پیدا کنند.

اگر این فلدر آنطور که هکرها ادعا می‌کنند حاوی اطلاعات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - محرمانه باشد و به سرعت جلوی انتشار آن گرفته نشود، اینتل به زودی به شرکت‌هایی خواهد پیوست که بیشترین خسارت را به خاطر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - افشای فایل‌های محرمانه در سال ۲۰۲۰ دیده‌اند. بدتر اینکه هکرها تهدید کرده‌اند به زودی فایل‌های محرمانه‌تر را منتشر می‌کنند.

اینتل در پاسخ به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - سوال خبرنگاران گفت که در حال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - بررسی موضوع است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone