تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13130.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تا پایان سال ۲۰۲۱ هشت برند بیش از ۵.۱ میلیون گوشی تاشو خواهند فروخت

سامسونگ و شاخه تولید نمایشگرهای این شرکت در سال ۲۰۲۱ هم درست مثل پارسال بر بازار سلطه خواهند داشت. اما برخلاف سال گذشته، امسال شرکت‌های بیشتر وارد این بازار می‌شوند و باید منتظر بازار هیجان‌انگیزتری ...

سامسونگ و شاخه تولید نمایشگرهای این شرکت در سال ۲۰۲۱ هم درست مثل پارسال بر بازار سلطه خواهند داشت. اما برخلاف سال گذشته، امسال شرکت‌های بیشتر وارد این بازار می‌شوند و باید منتظر بازار هیجان‌انگیزتری برای نیمه دوم سال ۲۰۲۱ باشیم.

بر اساس گزارش جدید شرکت DSCC در ماه مارس ۲۰۲۱، فروش گوشی‌های تاشو در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ نسبت به سه‌ماهه قبل از آن ۵۴ درصد و نسبت به سال قبل ۲۴۲ درصد افزایش یافته است. سامسونگ الکترونیکس در این بازه زمانی بزرگ‌ترین برند بازار گوشی‌های تاشو بوده و ۹۱ درصد از سهم بازار را در دست دارد.

سامسونگ به طور میانگین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - در طول سال ۲۰۲۰ حدود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - ۸۷ درصد از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - سهم بازار را در اختیار داشته است. این شرکت در مجموع ۲.۲ میلیون موبایل تاشو فروخته که در مقایسه با سال ۲۰۱۹ از افزایش ۱۰۰۰ درصدی خبر می‌دهد. از میان محصولات این شرکت گلکسی زد فلیپ محبوب‌ترین بوده و ۵۰ درصد از سهم بازار را به دست آورده. پس از آن، نام گلکسی زد فولد ۲ مشاهده می‌شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان

به گفته «راس یانگ» مدیرعامل شرکت DSCC، سامسونگ عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود را تا سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است. انتظار می‌رود که این غول کره‌ای امسال حداقل سه موبایل تاشو معرفی کند. سری گلکسی زد فولد می‌تواند جایگزین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - سری گلکسی نوت شود و در کنار سری گلکسی اس پرچمدار اصلی این شرکت باشد. البته سامسونگ برای سری ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ هم برنامه‌های زیادی در سر دارد.

سامسونگ دیسپلی از نیمه دوم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - ۲۰۲۰ فروش نمایشگرهای تاشوی UTG یا «شیشه فوق باریک» را به سایر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - برندها آغاز می‌کند. در مجموع در نیمه دوم امسال حداقل ۱۲ موبایل تاشو و رول‌شونده از ۸ برند مختلف وارد بازار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - خواهند شد. پیش‌بینی شده که سامسونگ الکترونیکس با سهم فروش ۸۱ درصدی و سهم درآمد ۷۶ درصدی در سال ۲۰۲۱ نیز پیشتاز بازار گوشی‌های تاشو و رول‌شونده باشد.

در عین حال، سهم بازار سامسونگ دیسپلی که در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - برابر ۸۳.۵ درصد بود در سال ۲۰۲۱ به ۸۷ درصد خواهد رسید، چون این شرکت در نیمه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - دوم سال جاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - میلادی به سایر برندها هم نمایشگر خواهد فروخت. پیش‌بینی می‌شود که فروش کلی بازار گوشی‌های تاشو در سه‌ماهه اول و دوم ۲۰۲۱ نسبت به بازه‌های زمانی مشابه پارسال به ترتیب ۱ و ۴۰ درصد افزایش یابد. درصد رشد این بازار در فصول سوم و چهارم سال به بیش از ۱۰۰ درصد می‌رسد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان

انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۵.۱ میلیون موبایل تاشو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - و رول‌شونده فروخته شود. ۳ میلیون دستگاه از این رقم احتمالا در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ به فروش خواهد رسید. به عبارت دیگر، میزان فروش دستگاه‌ها می‌تواند تا ۱۲۸ درصد و رشد درآمدها تا ۱۳۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش یابد. آمار درآمدها احتمالا امسال به ۸.۶ میلیارد دلار می‌رسد.

گوشی‌هایی که ظاهری شبیه گلکسی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - زد فولد (طراحی کتابی) خواهند داشت می‌توانند ۴۹ درصد از سهم درآمدهای ۲۰۲۱ را تشکیل دهند. این رقم پارسال ۳۹ درصد بود، ولی امسال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هیدج استان زنجان - با ورود برندهایی مثل گوگل، اوپو، ویوو و شیائومی انتظار می‌رود که گوشی‌های بیشتری با این طراحی راهی بازار شوند.

راس یانگ می‌گوید محصولات بازیگران جدید این بازار از نمایشگرهای داخلی ۷.۱ تا ۸.۲ اینچی استفاده می‌کنند و گوشی‌های صدفی هم از پنل‌های کوچک‌تر از ۷ اینچی بهره خواهند برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone