🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43532.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

روایت ناگفته ای از فراز کوتاه و فرود طولانی «ویندوز فون»

هفته پیش بود که مایکروسافت رسماً به پشتیبانی از «ویندوز فون» پایان داد و مهر تاییدی بر مرگ این پلتفرم زد. با این حساب، تنها چند موبایلی که از سیستم عامل «ویندوز ۱۰ موبایل» استفاده ...

هفته پیش بود که مایکروسافت رسماً به پشتیبانی از «ویندوز فون» پایان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داد و مهر تاییدی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بر مرگ این پلتفرم زد. با این حساب، تنها چند موبایلی که از سیستم عامل «ویندوز ۱۰ موبایل» استفاده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می کنند، پرچم ویندوز در دنیای تلفن های هوشمند را همچنان بالا نگه داشته اند. این‌ها جزییاتی است که خودتان بهتر می دانید اما چه چیزی باعث مرگ پلترفمی مانند ویندوز فون شد؟

شاید تصور کنید که می شود همه چیز را مربوط به اپل و آیفون دانست ولی در ماجرای شکست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ویندوز فون و موبایل های ویندوزی، اندروید و گوگل بازیگران بزرگتری بودند.

اپل همه قواعد بازی در دنیای موبایل را تغییر داد ولی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سال های پرآشوبِ پس از آیفون، موقعیتی بزرگ برای تبدیل شدن به یک جایگزین، یا بهتر است بگوییم یک رقیب برای آیفون وجود داشت.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

چند لحظه دستاوردهای اندروید را فراموش کنید، و آن وضعیت را دوباره به این شکل مرور کنید: اپل می خواهد سالانه یک موبایل عالی و گران بفروشد. مایکروسافت ویندوز را دارد. گوگل هم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک شرکت نرم افزاری بزرگ ولی بدون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سیستم عامل است. کدام یک می تواند با نگاهی کوتاه روی دست اپل، به رقیب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اصلی آن تبدیل شود؟ احتمالاً - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شما هم شانس مایکروسافت را بیشتر می دانید. ولی به هر حال همانطور که همه می دانیم، گوگل در این بازی از مایکروسافت جلو زد.

مشکل سایر شرکت هایی که در آن زمان در دنیای موبایل پیشتاز بودند، فقدان آینده نگری بود؛ حالا وقتی به عقب برمی گردید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و اظهارنظرهای مدیران شرکت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ها در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مورد آیفون را می شنوید، بسیاری از آنها چندان هوشمندانه به نظر نمی رسند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
جیم بالسیلی

برای مثال، مدیر عامل RIM (سازنده موبایل های بلک بری)، آقای «جیم بالسیلی» در آن زمان گفته بود: «آیا باید تصور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که این محصول می تواند دریای بلک بری را مواج و طوفانی کند؟ به نظرم این ادعا اغراق آمیز است.» مدیر عامل شرکت پالم هم گفته بود:‌ «آدم های علاقمند به PC، اصلاً متوجه نوع کارکرد آن نمی شوند و علاقه ای هم به آن نشان نخواهند داد.» آقای بالمر، مدیر عامل قبلی مایکروسافت هم که معرف حضورتان هست:‌ «(آیفون) برای کاربران تجاری جذاب نیست، چون اصلاً کیبورد ندارد.»

سه مدیرعاملی که این اظهار نظرها را داشتند، پس از مدتی تلاش کردند تا موبایلی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پاسخ به آیفون روانه بازار کنند. بلک بری تغییراتی در سیستم عاملش پیاده کرد و سپس موبایلی با نمایشگر بزرگ راهی فروشگاه ها نمود. پالم هم موبایلی اینچنینی با سیستم عامل webOS ساخت اما نتوانست پشتیبانی اپراتورهای مخابراتی (بخوانید فروشندگان موبایل) را پیدا کند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محصول هم به اندازه ای عالی نبود که کاربر بخواهد به شکل مستقل آن را بخرد.

اما ویندوز موبایل ۶.۵، پاسخ مایکروسافت به اپل و آیفونش بود؛ یک نیمچه هک بر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روی پلتفرمی که برای کار روی دستگاه های مجهز به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تمام تاچ بهینه نبود. پس از آن ویندوز فون ۷ از راه رسید که تغییرات تحسین برانگیز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و قابل تاملی داشت. فقط مشکلش این بود که خیلی دیر آمد.

ویندوز فون ۸ وضعیت بد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را بدتر و طرفداران هیجان زده مایکروسافت را نیز خشمگین تر کرد. مشکل ویندوز موبایل ۸ اینجا بود که دستگاه های قبلی را پشتیبانی نمی کرد و کاربران موبایل های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن زمان (که تعدادشان هم کم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نبود) باید برای دستیابی به آن، موبایلی جدید می خریدند. همین اتفاق برای ویندوز موبایل ۱۰ هم رخ داد، تفاوت ولی اینجا بود که دیگر کسی اهمیت نمی داد و کاربران کمتری باقی مانده بودند.

به هر حال، تمام تلاش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های سه شرکت مایکروسافت، بلک بری و پالم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در جهت پاسخ دادن به آیفون چندان نتیجه ای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نداشت و برنده، شرکتی بود که پیش از اینکه آیفون معرفی شود، تلاش خود برای تولید یک موبایل را شروع کرده بود.

این شرکت همانطور که می دانید، گوگل نام دارد اما آنچه احتمالاً نمی دانید این است که هدف اصلی اش، تقدم یافتن بر آیفون نبوده. بلکه از همان ابتدا، مایکروسافت را هدف قرار داده بود و مشخصاً توانست در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این زمینه، این شرکت را شکست دهد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
تصویری از «سونر»؛ موبایلی که گوگل ابتدا و پیش از عرضه آیفون در حال کار روی آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بود. محصولی که پس از معرفی آیفون، تیم توسعه دهنده از رونمایی اش منصرف شد و چند ماه زمان را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - صرف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازنگری در آن کرد و در نهایت موبایلی با نمایشگر لمسی روانه بازار نمود.

برای اینکه بفهمیم گوگل در زمان پر و بال دادن به اندروید، دقیقاً چه اهدافی در سر داشته، بهترین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - راه این است که به سراغ مشکل حقوقی اش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با اوراکل بر سر جاوا برویم که در سال ۲۰۱۲ به اولین اوج خود رسیده بود و نگاهی به مکالمات و اسناد دادگاه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ها داشته باشیم.

این برخی دیالوگ های مدیرعامل وقت گوگل، آقای «اریک اشمیت» در همین دادگاه و در مورد تولد اندروید است:

پرسش: زمانی که اندروید و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آقای رابین جزیی از تیم گوگل شدند، آیا یک برنامه استراتژیک تجاری برای آینده اندروید وجود داشت؟

پاسخ: بله.

پرسش: می توانید بیشتر در مورد این برنامه تجاری به اعضای هیئت منصفه توضیح بدهید؟ چه بود؟

پاسخ: ما در سال ۲۰۰۰ تصمیم گرفتیم که... -۲۰۰۶ سال ساخت پلتفرم اندروید بود-... تصمیم گرفتیم که پلتفرمی متن باز بسازیم که استفاده از آن آزاد باشد و خبری از محدودیت مجوزها که مانند ترمز صنعت تکنولوژی عمل می کردند در آن نباشد. در حقیقت، برنامه مان این بود که یک جایگزین عالی برای بازیگر اصلی آن زمان باشیم.

در نتیجه برنامه این بود که چیزی بسازیم که به شکل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عمومی در دسترس باشد و بتواند مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و به این صورت ارزش کسب کند. با این روش، می شد پلتفرمی بسیار بزرگ ساخت که رشد سرسام آوری داشته باشد. مشخصاً، همه این اتفاق ها هم افتاد.

پرسش: زمانی که می گویید جایگزین و باز برای چیزی که آن زمان وجود داشت، دقیقاً منظورتان چیست؟ این را برای اعضای هیئت منصفه توضیح بدهید.

پاسخ: راستش، در آن زمان، ما خیلی نگران محصولات مایکروسافت بودیم. حالا دیگر سخت می توان چنین موضوعی را مرتبط دانست، ولی آن موقع ما به شدت نگران استراتژی موبایل در مایکروسافت و موفقیت چشمگیر آن بودیم.

آن موقع بازیگر اصلی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - صنعت موبایل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نوکیا بود که سیستم عاملی به نام «Symbian» را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسعه می داد. این موضوع همچنین از طرف دیگر نگرانمان می کرد.

همه این ها پیش از معرفی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آیفون و قضیه انقلاب آیفونی رخ داده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

وقتی به صحبت های اشمیت توجه کنید، می بینید که آنچه او و سایر مدیران گوگل را نگران می کرد، این بوده که آیا کاربران موبایل در ادامه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم به سراغ گوگل دات کام می روند یا خیر. او به وضوح می دیده است که پلتفرمی پرطرفدار و باز از راه خواهد رسید که سازندگان بسیاری در آینده مجوز استفاده از آن را دریافت می کنند و محصولات سخت افزاری خود را با آن به دست کاربر می رسانند. او می خواست که گوگل حتما در این پلتفرم نرم افزاری، در دسترس باشد.

به جای اینکه گوگل به نوکیا و مایکروسافت و سایرین اعتماد کند که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به قول و قرارشان با گوگل (برای جستجوی موبایلی کاربران) پایبند بمانند، خودش رفت و یک پلتفرم متن باز تهیه کرد و سپس آن را جهت استفاده به رایگان در اختیار همه گذاشت و اینگونه مایکروسافت را از چرخه حذف کرد، چرا که مایکروسافت برای اجازه دادن به سازندگان سخت افزار برای استفاده از ویندوز فون، مبالغی را دریافت می کرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

همین مسئله باعث مرگ ویندوز فون شد؛ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مرگی تدریجی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و اندکی هم دردناک که تا همین هفته گذشته طول کشید. اندروید از راه رسید و سازندگان دیگر مایل به پول دادن به مایکروسافت برای استفاده از ویندوز فون در محصولات خود نبودند. از طرف دیگر، مایکروسافت در آن زمان نتوانست رقیبی در حد و اندازه آیفون، برای آیفون توسعه دهد و این اتفاق خیلی دیر و در نهایت در سال ۲۰۱۰ رخ داد. در آن زمان، محصولات اندرویدی بیش از ۲ سال بود که در بازار فروخته می شدند.

در آن سال ها اگرچه آیفون تحول هایی را به همراه داشت ولی هنوز هم قدرت اصلی در اختیار اپراتورهای آمریکایی برای فروش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایل در این کشور بود. این اپراتورها بودند که می توانستند با یک انتخاب خود، برنده ها و بازنده ها را مشخص کنند. از آنجایی که فقط AT&T آیفون را به شکل اختصاصی داشت، سه اپراتور بزرگ دیگر آمریکا به فکر تهیه رقیب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - افتادند.

برای مثال در سال ۲۰۰۸، ورایزن به سراغ موبایل Storm از بلک بری رفت و آن را به عنوان رقیبی برای آیفون به بازار فرستاد که البته این موبایل هم همانطور که در داستانی کامل برایتان نوشته ایم، شکست سختی را تجربه کرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

 

در سال ۲۰۰۹ ورایزن پس از تجربه شکست با Storm، به دنبال جایگزین تازه ای بود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و شرکت Palm هم نتوانست ورایزن را قانع کند تا Palm Pre را انتخاب کند. از سوی دیگر ویندوز فون ۷ هنوز یک سال دیگر از راه می رسید. در نتیجه این اپراتور به سراغ موتورولا دروید رفت که می توان از آن به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عنوان یکی از اولین موبایل های موفق اکوسیستم اندروید نام برد. بقیه داستان را هم که احتمالاً خودتان بهتر می دانید.

آنچه از تاریخچه دنیای موبایل مطالعه کردید بیش از حد خلاصه شده بود و هر کدام از شرکت ها در این راه اقدامات زیاد و اشتباهات بسیاری را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم مرتکب شده اند که در مورد هر کدام از آنها می شود کتابی نوشت؛ از بایدهایی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که نوکیا اگر به سراغشان می رفت اکنون چنین از هم پاشیده نمی شد تا اشتباهاتی که بلک بری و پالم مرتکب شدند و مرگ خود را تسریع بخشیدند.

اما در دنیای موبایل، می توان عنوان «بزرگترین موقعیت از دست رفته» را متعلق به ویندوز فونِ‌ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مایکروسافت دانست. همه آن چیزی که گوگل برای موفقیت نیاز داشت و به سراغشان رفت، از مدت ها پیش در اختیار مایکروسافت بود. فقط جدا از تاخیرها، دنیای مایکروسافت آنقدر عالی و رایگان نبود که همه می خواستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone