🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37478.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رجیستری موبایل‌های سامسونگ از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

«حمید رضا دهقانی‌نیا»، مدیر بخش فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که پیش‌تر از اعلام زمان اجرای طرح رجیستری موبایل‌های برند سامسونگ در اوایل سال 97 به دیجیاتو گفته بود، حالا از زمان ...

«حمید رضا دهقانی‌نیا»، مدیر بخش فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که پیش‌تر از اعلام زمان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اجرای طرح رجیستری موبایل‌های برند سامسونگ در اوایل سال 97 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به دیجیاتو گفته بود، حالا از زمان نسبی شروع آن صحبت کرده و آن را حدودا اوایل اردیبهشت ماه امسال تعیین کرده است.

دهقانی‌نیا با اشاره به این که رجیستری موبایل های سامسونگ و باقی برندها در آینده‌ای نزدیک آغاز می شود به خبرگزاری مهر گفت:

«زمان قطعی آغاز اجرای این برند و سایر برندهای باقی مانده در جلسه راهبردی رجیستری مشخص خواهد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شد. در نیمه دوم سال گذشته (۹۶) نزدیک به نیمی از برندهای گوشی در بازار موبایل مشمول طرح رجیستری شدند و این روند ادامه خواهد داشت.  خوشخبتانه اجرای طرح رجیستری موفقیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آمیز بوده به این دلیل که شاهد نرخ رو به رشد واردات رسمی گوشی و افزایش عایدی دولت از محل واردات این کالا بوده ایم.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مدیر ICT ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمان جلسه تصمیم گیری برای رجیستری سامسونگ را آخر وقت اداری امروز و یا روز چهارشنبه هفته جاری با حضور متولیان این طرح تخمین زده و تاکید کرده که در این جلسه برای زمان رجیستری برندهای باقی مانده، تصمیم گیری نهایی خواهد شد:

«سامسونگ به عنوان یکی از برندهایی که سهم بالایی در بازار ایران دارد از اوایل اردیبهشت ماه مشمول طرح رجیستری می شود، اما زمان قطعی آغاز اجرای این طرح برای این برند و سایر برندهای باقی مانده در جلسه راهبری رجیستری مشخص خواهد شد.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

طرح رجیستری، طرحی است که برای اولین بار در اواسط سال ۸۵ در کشورمان اجرایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شد. اما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به دلیل اشکالات فراوانی که داشت، در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اوایل سال ۸۶ متوقف شد و بعد از مدت‌های مدیدی و اجراهای ناموفق دیگر بالاخره در مهرماه 96 وارد فاز اجرایی صحیح خود شد و تا به امروز تقریبا تمامی برندهای موبایل به‌جز سامسونگ که بیشترین کاربر را در داخل کشور دارد را شامل شده است. تاکنون فقط دو پرچمدار جدید سامسونگ یعنی دو مدل گلکسی 9 و گلکسی 9 پلاس مشمول طرح رجیستری شده‌اند و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باقی مدل‌ها طبق وعده دهقانی‌نیا از ماه آینده مشمول طرح رجیستری خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone