🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37469.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیا متریال دیزاین ۲ در ماه سپتامبر به گوگل کروم می آید؟

به گزارش اندروید هدلاینز، شایعات جدید از روی کار آمدن متریال دیزاین ۲ در آپدیت ماه سپتامبر گوگل کروم خبر می دهند. در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، به احتمال قوی زمان رونمایی ...

به گزارش اندروید هدلاینز، شایعات جدید از روی کار آمدن متریال دیزاین ۲ در آپدیت ماه سپتامبر گوگل کروم خبر می دهند. در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، به احتمال قوی زمان رونمایی از این زبان طراحی دقیقا دوم سپتامبر (۱۱ شهریور ۹۷) خواهد بود.

اگر چه تا این لحظه هیچ کدام از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - این شایعات توسط گوگل به رسمیت شناخته نشده، اما یکی از کارمندان این شرکت اخیرا به طور غیر رسمی به واژه MD2 (یا همان متریال دیزاین ۲) و برنامه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - های گوگل برای سالگرد انتشار گوگل کروم اشاره کرده است. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - با این حساب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - احتمال دارد که همراه با ارائه آپدیت سپتامبر شاهد تحول و دگرگونی محبوب ترین مرورگر اینترنتی دنیا باشیم.

در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - حال حاضر تنها چیزی که می دانیم، تحول کامل رابط کاربری از پایه است و احتمالا هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل دستخوش این تغییرات خواهند شد. دست اندرکاران توسعه این نسخه می گویند که گوگل کروم با متریال دیزاین ۲ «لمس شدنی» تر از همیشه خواهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - شد که شاید این موضوع به بهینه سازی نسخه آینده این مرورگر برای رایانه ها و لپ تاپ های مجهز به صفحه لمسی اشاره داشته باشد.

اگر چه این به‌روزرسانی زودتر از دوم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - سپتامبر اتفاق نخواهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - افتاد، اما این موضوع نمی تواند جلوی گوگل را برای اعمال تغییرات کوچک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - و آماده سازی رابط کاربری برای دریافت آپدیت بزرگ پنج ماه آینده را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - بگیرد. پیش‌بینی می شود که تا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نیشابور استان خراسان - آن زمان گوگل کروم به‌روزرسانی های متعددی دریافت کند که احتمالا شامل تغییرات ظاهری هم خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone