🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37464.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسل بعدی اسنشال فون از دوربین قوی تر و بدنه ای بهتر بهره خواهد برد

اسنشال فون تا پیش از معرفی آیفون 10 تنها موبایل دارای بریدگی نمایشگر بود و از این حیث منحصر به فرد محسوب می شد با این حال دوربین آن نتوانست رضایت کاربران را جلب کند ...

اسنشال فون تا پیش از معرفی آیفون 10 تنها موبایل دارای بریدگی نمایشگر بود و از این حیث منحصر به فرد محسوب می شد با این حال دوربین آن نتوانست رضایت کاربران را جلب کند و حالا قرار است این نقطه ضعف برطرف شود.

این اسمارت فون با برخورداری از بدنه ای مرکب از سرامیک و تیتانیوم و نمایشگر بدون حاشیه از نظر طراحی نمونه ای بی نقص محسوب می شد اما دوربین دوگانه آن عملکرد خوبی نداشت و اپلیکیشن آن نیز بسیار ضعیف بود.

کمپانی سازنده مدت کوتاهی بعد از عرضه این موبایل چندین و چند به روزرسانی را برای رفع این مشکلات ارائه کرد که نتیجه چندانی به همراه نداشت. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان - حالا به نظر می رسد مسئولان اسنشال به فکر راه حلی اساسی برای جلوگیری از تکرار این مسائل در محصول بعدی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان - خود هستند. «لیندا جیانگ»، مسئول طراحی صنعتی این کمپانی در این باره می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان - گوید:

کیفیت دوربین یکی از مشکلات ما در نسل اول بود و به منظور نمایش تعهد خود به مشتریان و نیازهای آنها، تمام تلاش خود را برای بهبود آن در مدل بعد به کار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان - خواهیم بست.

جیانگ علاوه بر تاکید روی افزایش کیفیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان - دوربین مدعی شد که این کمپانی به دنبال استفاده از پوشش یا بافتی است که لغزنده بودن بدنه موبایل و حساسیت آن به باقی ماندن اثر انگشتان را کاهش دهد. تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان  استان خراسانیکی دیگر از قابلیت های اسنشال فون امکان استفاده از ماژول دوربین های 360 درجه بود که کاربران برای آن 200 دلار پرداخت کرده بودند و نگران عدم پشتیبانی از این ماژول ها در نسل بعدی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خراسان استان خراسان - بودند اما جیانگ به آنها اطمینان داد که محصولات آتی این کمپانی کماکان از این قابلیت بهره خواهند برد و جای نگرانی وجود ندارد.

اسنشال تا کنون تاریخ دقیقی را برای معرفی پرچمدار آتی خود ارائه نکرده اما اگر رویکرد سال گذشته خود را تغییر ندهد احتمالا در تابستان شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone