🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37472.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از تلاش یک ساله برای بهبود کیفیت صدا در گلکسی اس 9 خبر می دهد

گلکسی اس 9 تفاوت آنچنان زیادی با نسخه قبلی خود ندارد اما بهینه سازی های چشمگیری در برخی ویژگی های آن اعمال شده است و حالا سامسونگ از فرایند طاقت فرسای دستیابی به آنها خبر ...

گلکسی اس 9 تفاوت آنچنان زیادی با نسخه قبلی خود ندارد اما بهینه سازی های چشمگیری در برخی ویژگی های آن اعمال شده است و حالا سامسونگ از فرایند طاقت فرسای دستیابی به آنها خبر داده است.

یکی از قابلیت های اصلی این اسمارت فون که توجهات زیادی را به خود جلب کرد دوربین با گشودگی لنز متغیر بود که باعث شد نگاه ها از جنبه های دیگر از قبیل ارتقای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - اسپیکر تا حدودی منحرف شود. با این حال گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - اسپیکر استریو AKG - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - سابقه درخشانی در عرصه صدا دارد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - بهره می برند و علاوه بر این صدای خروجی به لطف دالبی اتموس (Dolby Atmos) با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - کیفیتی چشمگیر پخش می شود.

کمپانی سازنده به منظور بهره گیری از این ویژگی ها و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - ایجاد تجربه ای فراگیر ناچار بوده تغییراتی را در ساختار اسپیکر اعمال کرده و اسپیکر مکالمه را نیز به کار بگیرد.تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندرانمهندسان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - سامسونگ در گام نخست اسپیکری داینامیک را در بخش بالایی موبایل تعبیه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - کرده اند. این فرایند به ظاهر ساده مستلزم بازآرایی قطعات داخلی اطراف اسپیکر از قبیل دوربین سلفی و اسکنر عنبیه بوده است. از سوی دیگر باید در عین حفظ اندازه کوچک اسپیکر، قدرت آن تا حد کافی ارتقا پیدا می کرد.

مسئولان این کمپانی برای رسیدن به این هدف تیمی متشکل از مهندسان بخش های مختلف را گرد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - هم آوردند. این تیم یک سال تمام را صرف اصلاح ساختار محرک اسپیکر کرده و در نهایت با توجه به فضای موجود سایز آن را تا 1.5 برابر افزایش دادند. علاوه بر این میزان تداخل و نویز قطعات دیگری که از آهنربا بهره می بردند نیز تا حد زیادی کاسته شده است.

نتیجه تمامی این تلاش ها موبایلی است که به لطف اسپیکر بزرگتر، پخش استریو و فعال کردن فناوری دالبی نسبت به نسل قبلی صدایی 1.4 برابر بلندتر (3 تا 4 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رویان استان مازندران - دسیبل) را به صورت سه بعدی تولید کرده و کاربر را در خود غوطه ور می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone