🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37482.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چگونه عملکرد کلید Bixby را تغییر دهیم؟

موبایل های گلکسی اس ۸، اس ۹ و همچنین نوت ۸، همگی به یک کلید تازه مجهز شده اند که می شود با فشردن آن Bixby یا همان دستیار هوشمند دیجیتالی سامسونگ را فعال کرد. ...

موبایل های گلکسی اس ۸، اس ۹ و همچنین نوت ۸، همگی به یک کلید تازه مجهز شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - اند که می شود با فشردن آن Bixby یا همان دستیار هوشمند دیجیتالی سامسونگ را فعال کرد. اما اگر از آن دسته کاربرانی باشید که هنوز Bixby نظرتان را جلب نکرده، کلید مخصوص این دستیار نیز برای تان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - حکم یک اهرم بی کاربرد و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - اضافی را پیدا می کند که شاید هیچ وقت از آن استفاده نکنید.

اما خبر خوش این است که می شود با یک حقه ساده به نام bxActions این رویه را تغییر داد و برای کلید Bixby فعالیت های متفاوتی تعریف کرد. این روش روی تمام موبایل هایی هم که به این کلید مزین شده اند جواب می دهد و می توانید با استفاده از آن کارایی کلید Bixby را از چیزی که هست بالاتر ببرید.

bxActions چیست و چطور کار می کند؟

پیش از هر چیزی بگذارید که بگویم برای کار کردن با bxActions نیاز دارید که شرایط لازم برای اجرای Bixby را فراهم کنید. کار پیچیده ای هم نباید انجام دهید و فقط لازم است که مراحل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - نصب Bixby را دنبال کنید و آن ها را پشت سر بگذارید. علاوه بر این، حتی اگر هم اعتقاد دارید که Bixby اصلا به درد نمی خورد، باید آن را فعلا فعال بگذارید.

چرا که bxActions برای اجرا اول فعالیت های Bixby را مانیتور می کند و پس از آن به سراغ آنچه برایش برایش طراحی شده می رود. همین موضوع هم هست که به طور کل باعث غیر فعال شدن Bixby می شود و به شما اجازه می دهد که با فشردن کلید آن، چیز دیگری را به اجرا درآورید.

خوشبختانه تقریبا استفاده از اکثر خدمات bxActions نیز رایگان است و نسخه معمولی آن هم به راحتی می تواند کارتان را راه بیندازد. البته ناگفته نماند که bxActions یک نسخه پرو هم دارد که با پرداخت ۳ دلار ناقابل می توانید به ویژگی های بیشتری از طریق آن دست پیدا کنید.

چگونه از bxActions استفاده کنیم؟

اول از هر چیزی باید بگویم که bxActions نیز همانند تمام اپلیکیشن های دیگر، برای اجرا نیاز به دریافت یک سری مجوز از کاربر دارد. به همین منظور باید پس از نصب اپلیکیشن، ابتدا این مجوزها را در اختیارش قرار دهید تا bxActions برای شروع کار آماده شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

با صادر کردن مجوزها، حالا می توانید به طور کامل از bxActions استفاده کنید و برای کلید Bixby - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - نقشه های تازه ای بریزید. با ورود به صفحه اصلی bxActions سریعا متوجه می شوید که با یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - اپ ساده و محدود طرف نیستید و به کمک آن می توانید کارهای زیادی انجام دهید. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - اما برای شروع بهتر است کارتان را با تنظیم یک اکشن تازه برای کلید (یا کلیدها) - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - خود شروع کنید. پس کلید «Actions» را لمس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - کنید تا به منو اکشن ها وارد شوید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

حالا در منو باز شده باید کلیدی را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - که می خواهید برای آن یک اکشن تازه تعریف کنید، انتخاب نمایید. اینجاست که باید به سراغ کلید Bixby - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - بروید و آن را برای برنامه ریزی های تازه آماده کنید. البته ناگفته نماند که از طریق این منو می توان برای کلیدهای صدا نیز دستورات تازه ای تعریف کرد. اما چون موضوع مطلب ما در مورد کلید Bixby است از ارائه توضیحات اضافه در این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - مورد صرف نظر می کنیم.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

برگردیم به موضوع اصلی. به طور پیش فرض اکشنی را که می توانید جایگزین اجرای Bixby کنید، لانچ دستیار گوگل است. اما می توانید پای تان را فراتر از این ها هم بگذارید. مثلا می توانید کاری کنید که با فشردن کلید Bixby، پنجره تسک منیجر یا تنظیمات باز شود. این دیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - به خود شما باز می گردد و می توانید بسته به نیاز خود اکشنی را که می خواهید، برای کلید Bixby موبایل تان در نظر بگیرید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

اکشن مورد نظرتان را که انتخاب کردید، چند باری کلید بازگشت را بفشارید تا به منو اصلی bxActions بازگردید. حالا کلید App را در بالای پنجره بفشارید تا فعالیت bxActions آغاز شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

حالا فقط کافیست تا کلید bxActions را بفشارید تا به جای بالا آمدن Bixby، اکشنی را که انتخاب کردید به اجرا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - درآید.

دسترسی به ویژگی های بیشتر

جالب اینجاست بدانید که یک سری ویژگی پیشرفته تر هم در bxActions وجود دارند که در حالت عادی نمی توان به آن ها دسترسی داشت. چرا که برای استفاده از آن ها هم باید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - یک سری عملیات خاص را از طریق یک کامپیوتر ویندوزی دنبال کنید و هم نسخه پرو bxActions را بخرید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

اما در صورت مهیا بودن شرایط برای دسترسی به این ویژگی های چه کار باید کرد؟ ابتدا برای شروع باید موبایل تان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - را به پی سی متصل کنید. سپس به کمک ویندوز به سراغ فایل های موبایل تان بروید و به دنبال پوشه bxActions بگردید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

اگر خوب به محتوای موجود در این پوشه دقت کنید، فایل Activate Control Mode.exe را خواهید دید. روی آن دابل کلیک کنید تا به اجرا در آید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

با این کار یک سری دستور ADB شروع به اجرا شدن می کنند و باید تا پایان فعالیت آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - ها کمی صبر کنید. پس از به اتمام رسیدن این مراحل، موبایل تان را ری استارت کنید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - تا تنظیمات تازه روی سیستم آن اعمال شوند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

حالا با روشن شدن دوباره موبایل تان، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - به سراغ bxActions بروید و وارد منو Buttons - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - شوید. با ورود به منو Buttons، می بینید که دو المان Permissions Granted و Please Disable - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - the - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - Bixby Button که قبلا در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - این منو وجود نداشتند، به آن اضافه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - شده اند.

با دقت به این دو گزینه می بینید که Permissions Granted به رنگ آبی درآمده. این بدان معنی است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - که عملیاتی که در فوق به طور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - مفصل به آن پرداختیم، درست انجام شده و شرایط برای ادامه کار مهیاست. اما Please Disable the Bixby Button هنوز قرمز رنگ است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - و باید برای آبی رنگ شدن آن به طور کامل کلید Bixby را غیرفعال کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

برای انجام این کار، ابتدا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - وارد پنجره Bixby شوید و کلید چرخ دنده شکل موجود در بالای صفحه را بفشارید. سپس کلید Bixby Key را غیرفعال کنید و به دوباره به bxActions و منو Buttons بازگردید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

با ورود به منو Buttons می بینید که حالا همه چیز به رنگ آبی درآمده و دیگر مشکلی سد راه تان نیست. از این رو، حالا باید دوباره - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - به سراغ اکشن ها بروید و از طریق آن ها برای کلید Bixby عملکردی تازه تعریف کنید.

البته این بار به لطف مراحلی که پشت سر گذاشتید، دست تان هم برای تعریف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - اکشن های تازه حسابی باز است و می توانید از ویژگی های جدیدی که در اختیارتان قرار گرفته آن طور که می خواهید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیباچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** مایکروفر وست پوینت WMS17MG شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت امیرکلا مازندران روستای کتالم تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر بیدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** مایکروفر وست پوینت WMG309R شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت امیرکلا مازندران گاوان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone