🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37477.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پیام‌رسان‌های تم تم کاکائوتاک و زلو فیلتر شدند [بروز رسانی: تم‌تم رفع فیلتر‌ شد]

چند روزیست که زمزمه‌هایی مبنی بر فیلترینگ تلگرام و جایگزینی پیام‌رسان‌های بومی به‌جای آن به‌گوش می‌رسد، هرچند افرادی چون ریاست جمهوری و رییس دفتر وی تاکید کرده‌اند که هدف درآمدن از انحصارطلبی است و نه ...

چند روزیست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که زمزمه‌هایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مبنی بر فیلترینگ تلگرام و جایگزینی پیام‌رسان‌های بومی به‌جای آن به‌گوش می‌رسد، هرچند افرادی چون ریاست جمهوری و رییس - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دفتر وی تاکید کرده‌اند که هدف درآمدن از انحصارطلبی است و نه حذف پیام‌رسان‌های مورد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده مردم با این‌حال از امروز سه پیام‌رسان بین‌المللی برای کاربران داخل کشور دچار فیلترینگ شدند.

پیام رسان تم تم که از شب گذشته با محدودیت‌های فیلترینگ روبرو شده بود مجددا در دسترس قرار گرفت.


پیام‌رسان‌های بین‌المللی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به‌نام تم تم، کاکائوتاک و زلو - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از امروز برای کاربران داخل کشور در دسترس نیستند و هرچند چندان مورد استفاده و اقبال کاربران کشورمان قرار نگرفته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بودند اما به‌هرحال فیلترینگ آنها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برخلاف صحبت‌های مطرح شده صورت گرفته است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
نقشه پراکندگی کاربری پیام‌رسان‌ها در نقاط مختلف دنیا

پیام‌رسان تم تم با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نزدیک یک میلیون دانلود در گوگل‌پلی یک پیام‌رسان روسی است که بیشتر هم مورد استفاده شهروندان همین کشور قرار می‌گیرد ولی اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر جایگزین شدنش به جای تلگرام شنیده می‌شد. برخی از کانال‌های تلگرامی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اعضای خود دعوت می‌کردند تا به این پیام‌رسان مهاجرت کنند و کانالشان را در آنجا هم دنبال کنند. کارکرد و محیط‌ برنامه تم تم بسیار شبیه به تلگرام است و البته از نظر امنیتی در رده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پایین‌تری قرار می‌گیرد. کمپانی سازنده این اپلیکیشن Mail.ru Group، بزرگترین کمپانی اینترنتی روسیه به شمار می‌رود که سهام اصلی آن به «آلیشر عثمانف»، ثروتمندترین شهروند روسیه و از دوستان صمیمی «ولادمیر پوتین»، رییس جمهوری این کشور، تعلق دارد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
تا لحظه نوشتن این خبر برنامه کاکائوتاک از بیشتر مارکت‌های اندرویدی حذف شده و در موارد باقی‌مانده نیز احتمالا تا ساعاتی دیگر این اتفاق خواهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افتاد

کاکائوتاک نیز در کشور کره جنوبی مورد استقبال قرار گرفته و برخاسته از شرکتی با همین نام در این کشور است. این نرم‌افزار در بین سه موردی که اخیرا فیلتر شده‌اند بیشتر مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته بود و قابلیت‌هایی چون Story و... را دارد که آن را بیشتر شبیه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک شبکه اجتماعی یا پیام‌رسانی مانند Line کرده است.

پیام‌رسان زلو با اینکه کمتر از دو مورد دیگر در بین کاربران ایرانی شناخته شده هست ولی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ابعاد جهانی بسیار شهرت دارد و بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل‌پلی را در اختیار خود قرار داده است. محیط این پیام‌رسان چیزی شبیه واکی‌تاکی بوده و رابط کاربری جالب و متفاوتی با سایر پیام‌رسان‌های مرسوم را دارد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
با جستجوی نام زلو و رفتن به صفحه دانلود این اپلیکیشن در مارکت‌های اندرویدی ایرانی با حذف آن به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه روبرو می‌شویم

سال گذشته صحبت از فروش سهام برخی پیام‌رسان‌های بین‌المللی که در آنها نام کاکائوتاک نیز به چشم می‌خورد در رسانه‌های داخلی شده بود و حالا این پیام‌رسان و چند مورد دیگر دچار فیلترینگ شده‌اند. تا امروز دولت در برابر فیلترینگ تلگرام مقاومت از خود نشان داده ولی با توجه به این اقدامات بعید نیست که این پیام‌رسان محبوب در کشور نیز در آینده دچار  فیلترینگ شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیراسته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر اطراف کوب برق تبرییز بناب سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در کوب برق تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone