🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37459.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

افشای طرحی اولیه از موبایل گیمینگ بلک شارک که برخی عناصر طراحی را تایید می کند

به تازگی طرحی متعلق به موبایل گیمینگ بلک شارک در فضای مجازی منتشر شده؛ موبایلی که توسط زیرمجموعه کمپانی شیائومی ساخته می شود و رونمایی از آن در تاریخ 13 آپریل به تایید رسمی رسیده ...

به تازگی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طرحی متعلق - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به موبایل گیمینگ بلک شارک در فضای مجازی منتشر شده؛ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موبایلی که توسط زیرمجموعه کمپانی شیائومی ساخته می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود و رونمایی از آن در تاریخ 13 آپریل به تایید رسمی رسیده است. این طرح تازه، برخی از عناصر طراحی دستگاه را به نمایش می گذارد که به تایید تولیدکننده دستگاه نیز رسیده است.

همانطور که در تصویر می توان دید، موبایل بلک شارک ظاهری شبیه به حرف X داشته و چهار گوشه آن بسیار زاویه دار تر از موبایل های هوشمند سنتی است. در واقع فریم این دستگاه، مجموعاً 8 ضلع دارد که طراحی خرق عادتی به آن بخشیده اند. به تبع این سبک طراحی، سازندگان دستگاه تصمیم گرفته اند باندهای آنتن را در لبه های بالایی و پایینی جای دهند و این یعنی شاهد 4 باند آنتن خواهیم بود که برای نخستین بار به این شکل روی یک دیوایس هوشمند جای گرفته اند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

لبه بالایی و سمت چپی، از آنتن های مخصوص وای فای و GPS بهره می برد و لبه سمت راستی هم برای LTE رزرو شده است. در پایین نیز آنتن Wi-Fi MIMO در سمت راستی قرار گرفته و سمت چپ مجدداً به LTE اختصاص یافته است. اگرچه این تصویر صرفاً طرحی ابتدایی است، اما بلک شارک بعداً دقت جزییات آن را تایید کرد و اعلام نمود که این چیدمان باندهای آنتن -حتی زمانی که کاربر به موبایل چنگ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زده باشد- دریافت سیگنال بهبودیافته را به همراه خواهد آورد.

تا به این لحظه می دانیم که موبایل بلک شارک قرار است به اسنپدراگون 845 مجهز باشد و از 8 گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رم بهره می برد؛ ضمناً شایعاتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درباره مدل 6 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گیگابایتی نیز به گوش می رسد. علاوه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر این ها، حافظه داخلی 32 گیگابایتی در لیست آنتوتو رویت شده و نمایشگر دستگاه هم نسبت ابعاد 18:9 داشته و رزولوشن 2160x1080 را تصویر می کند. از منظر نرم افزاری هم باید منتظر اندروید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 8.1 اوریو به همراه برخی قابلیت های رابط کاربری MIUI بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone