🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37468.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شاهزاده کت و شلوار پوش عربستان به سیلیکون ولی رفت

محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد عربستان به تازگی با بسیاری از بزرگان حوزه فناوری سیلیکون ولی و نیز حوزه رسانه دیدار کرده است. محمد بن سلمان در سفر اخیر خود به آمریکا با «ساندار ...

محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد عربستان به تازگی با بسیاری از بزرگان حوزه فناوری سیلیکون ولی و نیز حوزه رسانه دیدار کرده است.

محمد بن سلمان در سفر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - اخیر خود به آمریکا با «ساندار پیچای»، مدیر عامل گوگل، «ریچارد برانسون»، موسس گروه شرکت های ویرجین و برخی از مدیران مطرح دیگر دیدار کرده و قرار است به زودی با تیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - کوک نیز ملاقاتی داشته باشد.

بر اساس گزارش ها در بازدید ولیعهد سعودی از مقر گوگل در ماونتین ویو در مورد تأسیس مرکز آموزش تحقیق و توسعه برای جوانان در عربستان و نیز همکاری در زمینه امنیت سایبری مذاکره شده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران
محمد بن سلمان در ملاقات با سرگئی برین، هم بنیانگذار گوگل

در ملاقات با مدیران گوگل، شاهزاده سعودی همچنین قراردادی در زمینه محاسبات ابری با این شرکت منعقد کرده که البته مبلغ قرارداد اعلام نشده. گوگل رسماً این ملاقات را تأیید کرده ولی بیش از این در مورد مذاکرات اظهار نظر نکرده است.

محمد بن سلمان همچنین از بخش ویژه ای در آلفابت دیدار کرده؛ واحد مرتبط با خودروهای خودران وِیمو. بر اساس اعلام منابع رسمی، ویمو امکان سوار شدن و راندن خودروی خود را به شاهزاده داده. سخنگوی این کمپانی از هرگونه اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

ولیعهد سعودی در زمینه سفرهای فضایی با ریچارد برانسون، موسس مجموعه شرکت های ویرجین گفتگو کرده. طبق گزارش ها محمد بن سلمان در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - مورد مسائل بشر دوستانه با بیل گیتس و درباره فناوری با جف بزوس صحبت کرده. او همچنین از دانشگاه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - های هاروارد و MIT بازدید کرده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران
محمد بن سلمان در ملاقات با ریچارد برانسون، بنیانگذار گروه شرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - های ویرجین

به نظر می رسد تلاش شاهزاده مذکور برای توسعه همکاری ها در زمینه فناوری به هدف آتی او مرتبط باشد. بر اساس گزارش ها به عنوان بخشی از چشم انداز تعریف شده برای سال 2030 عربستان، محمد بن سلمان تلاش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - می کند میزان وابستگی های این کشور به صنعت نفت را کاهش دهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران
محمد بن سلمان در ملاقات با سرگئی برین، هم بنیانگذار گوگل و ساندار پیچای، مدیر عامل کمپانی

به عبارتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - دیگر او قصد دارد نظر مساعد سرمایه گذاران آمریکایی را به حوزه هایی فراتر از آرامکو (شرکت ملی نفت عربستان سعودی که در ابتدا با مشارکت آمریکا تأسیس شد) جلب کند. به عقیده «آدام آرون»، مدیر اجرایی کمپانی تئاتر های AMC که با ولیعهد عربستان ملاقات داشته، محمد بن سلمان از تصویر منفی عربستان در آمریکا آگاه است و تلاش می کند عربستان را در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - دید آمریکایی ها جذاب جلوه دهد و البته به عقیده آرون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - این موضوع زیرکانه به نظر می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - رسد.

بر اساس گزارش های رسمی قرار است در آینده کنسرت ها و فستیوال های جاز و نیز فیلم های خارجی راه خود را به عربستان باز کنند و در همین راستا اخیراً پس از ممنوعیت 35 ساله سینماهای عربستان، فیلم بلک پنتر در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - این کشور اکران شده. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - به گفته آرون بالاخره خانم ها می توانند به همراه آقایان در سالن های سینما به تماشای فیلم ها بنشینند.

همچنین اخیراً گروه تجاری سافت‌بنک یادداشت تفاهمی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - با دولت عربستان سعودی برای ساخت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رامسر استان مازندران - یک نیروگاه خورشیدی 200 میلیارد دلاری به امضا رسانده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone